یزدفردا "استاندار یزد با بیان این سخن امام (ره) که "از دامن زن، مرد به معراج می رود"، نقش زنان در دوران دفاع مقدس را ماندگار و بی بدیل توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز سه شنبه در مراسم " آئین پروانگی " ویژه تجلیل از بانوان تلاشگر عرصه دفاع مقدس،که در سالن همایشهای شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مادران شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ، با اعزام فرزندان خود به جبهه های نبرد حق علیه باطل، آرامش خود را فدای آرامش جامعه کردند، در حالی که روز و شب در فراق فرزند خویش می سوختند.
استاندار یزد خاطرنشان ساخت: در جریان واقعه کربلا وپس از آن، زینب کبری(س) داغها را تحمل کرد و فرمود؛ "ما رأیت الا جمیلا "، چراکه رضایت خداوند متعال را مدنظر داشت.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود، سالگرد عملیات ثامن الائمه(ع) در شرق کارون و حماسه آفرینی فرزندان حضرت روح الله(ره) را گرامی داشت و افزود: زنانی که در دفاع مقدس ، فرزند و همسر خود را در راه خدا دادند و به هر نحو در دفاع مقدس حضور داشتند، همگی از جنس زینب کبری و حضرت زهرا (سلام الله علیهما) هستند.
وی از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر نمود.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا