یزدفردا"در آستانه فرا رسيدن ماه مهر و بازگشايي مدارس ، آيين اختتاميه كلاسهاي تابستاني فرزندان كاركنان شركت مخابرات استان يزد در محل باشگاه فرهنگي ورزشي پيام برگزار شد.
اين آيين با حضور مهندس مقوم مديرعامل شركت، حسيني معاون ورزش اداره كل تربيت بدني استان، ميرحسيني مربي سابق تيم ملي و اليبال كشور جمعي از خانواده هاي كاركنان اين شركت در محل باشگاه فرهنگي ورزشي پيام مخابرات برگزار شد.
در ابتداي اين آيين عياثي مدير اجرايي باشگاه پيام مخابرات يزد، ضمن خيرمقدم به حاضرين در گزارشي فعاليتهاي ورزشي انجام گرفته در اين باشگاه را بيان نمود در ادامه حسيني معاون ورزش اداره كل تربيت بدني استان يزد، از زحمات مسئولان شركت مخابرات استان يزد در امر گسترش فرهنگ ورزش خصوصا راه اندازي مجموعه فرهنگي ورزشي پيام تقدير و تشكر كرد وي اقدام شايسته شركت مخابرات استان در برگزاري كلاسهاي ورزشي تابستانه ويژه فرزندان را ستود و گفت: بدون شك برگزاري چنين كلاسهايي علاوه بر تقويت روحيه فرزندان ، تاثير چشمگيري درتحصيلات آنها خواهد داشت.
همچنين مهندس مقوم مديرعامل شركت نيز در اين آيين ضمن خير مقدم و تبريك فرا رسيدن هفته دفاع مقدس به حاضرين، وجود مجموعه فرهنگي ورزشي پيام را فرصتي مناسب براي همكاران و فرزندان آنها در گرايش به امر مهم و ضروري ورزش را دانست و افزود: خوشبختانه شرايط و ظرفيتهاي لازم در استفاده همه همكاران و خانواده محترمشان در استفاده از مجموعه فرهنگي ورزشي فراهم آمده است.
پيش از برگزاري آيين اختتاميه با برگزاري مسابقه بين فرزندان همكاران در رشته ورزشي فوتسال تيم هاي برتر اين كلاسها معرفي شدند.
همچنين در پايان اين آيين و با حضور مسئولان حاضر از طرف باشگاه فرهنگي ورزشي پيام به رسم ياد بود لوح تقدير و هدايايي به فرزندان پسر و دختر همكاران اهدا شد.
شايان ذكر اينكه ، به همت باشگاه فرهنگي ورزشي پيام مخابرات استان يزد و اداره رفاه و خدمات اداري و به منظور ترويج امر ورزش در بين همكاران و خانواده هاي انان در تابستان سال جاري اقدام به برگزاري كلاسهاي تابستاني ورزشي نموده و اين كلاسها با حضور 105 نفر از فرزندان همكاران در دو رشته فوتسال و واليبال و در رده سني 7 تا 10 سال و 10 تا 12 سال زير نظر مربيان مجرب و برجسته استان ويژه همسران و فرزندان همكاران و بانوان شاعل شركت در سه رشته ورزشي بدنسازي، يوگا و واليبال با حضور 30 نفر از بانوان برگزار شد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا