بافق"علی عسکری "سرپرستی یزدفردا :مدير كل راه آهن شرق كشور بررعايت ايمني و نظارت برسلامت كاركنان اين اداره كل تاكيد كرد
"محمد پور فخري " در ششمین جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار كه در ایستگاه راه آهن طبس برگزار شدگفت:برگزاری جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار ،بازدیدهای مستمر از کارگاهها و محیط کار کارگران وآموزشهای لازم به کارگران توسط اعضای کمیته درمحیط کار ، باعث ایجاد هوشیاری ،دقت و توجه لازم کارگران به اجرای قانون و مقررات حفاظتی و بهداشت کار شده وارتقای سطح ایمنی و سلامت را برای کارکنان به همراه دارد.
مدیر کل راه آهن شرق همچنین با اشاره به تعداد 40 ایستگاه در طول خط يكهزار کیلومتری این اداره کل ووسعت زیاد حوزه استحفاظی راه آهن شرق از ایستگاه مبارکه تا کاشمر و تربت حیدریه تا ایستگاه خواف و بررعایت قانون و مقرارات حفاظت فنی و بهداشت کار توسط کارکنان اين اداره كل تاكيد كرد.
وي همچنين ارائه پیشنهادات سازنده در راستای پیشبرداهداف این کمیته و تشریک مساعی اعضای کمیته مذکوردر بررسی و مرتفع نمودن معضلات و مشکلات بهداشت فردی و گروهی و ایمن سازی محیط کار در ایستگاههای حوزه استحفاظی راه آهن شرق را خواستار شد.
در پايان اين نشست مهندس" پور فخری" به همراه اعضای کمیته مذکور از محوطه سالن ایستگاه طبس،سوله تعمیرات لکوموتیو ، تجهیزات حفاظت فردی کارگران خط و تعمیرات لکوموتیو در هنگام انجام کار ، انبار شن و انبار سوخت بازدید نمودند وکلیه شیرهای هیدرانت و فایرباکسهای محوطه انبار سوخت مورد تست سلامت قرار گرفت .
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا