بافق "علی  عسکری سرپرستی یزدفردا : به مناسبت ماه رمضان،ماه ضيافت الهي محفل انس با قرآن مجید با حضور مدیر کل ، جمعی از مسئولین شهرستان ،خانواده های معظم شهدا ،جانبازان ،آزادگان و کارکنان و بیسجیان اداره کل راه آهن شرق ،در نمازخانه ايستگاه راه آهن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل راه آهن شرق:در اين محفل قرآني مدير کل راه آهن شرق ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات کارکنان اين اداره کل گفت:
ماه مبارک رمضان ماه خودسازی ، ماه پلایش جسم و جان و زدودن گناهان و بهره بردن از فیوضات الهی است ،دراین ماه قرائت قرآن ،تکریم ایتام و دستگیری از مستمندان تأکید فراوان شده و مسلمانان باید این روند را حتی بعد از پایان ماه مبارک رمضان نیز بطور مستمر در زندگی ادامه دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند گردند..
وي ادامه داد: قرآن کلام خدا وکلام خدا نجات بخش و رهگشای مشکلات بشریت در هر برهه از تاریخ است . و ما برای سعادتمندی خودو فرزندان مان بایستی قرآن بیشتر تلاوت کنیم و فرزندانمان را از کودکي با قرآن آشنا کنيم. مهندس پور فخری با توجه به حضور خانواده های معظم شهدادر این محفل نورانی با اشاره به تهدیدات استکبار جهانی واسرائیل غاصب گفت : ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران دارای فرهنگ شهادت است وی با اشاره به سخنان امام راحل گفت: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد وی ادامه داد: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسدمدیر کل راه آهن شرق در پایان یادوخاطره شهدای معظم هشت سال دفاع مقدس ورشادتهای ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی را گرامی داشت .در پایان این مراسم ، قرآن مجید توسط دو تن ازقاریان برجسته تلاوت گردید و مسابقه قرانی نیز برگزارو به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید وازشرکت کنندگان این مراسم با افطاری پذیرایی شد.
شایان ذکر است مراسم مشابه دیگری نیزدر تالار یاس شهرستان تربت حیدریه با حضور مسئولین شهرستان تربت، خانواده های معظم شهدا ،جانبازان ،آزادگان ،و کارکنان و بیسجیان ایستگاه راه آهن تربت حیدریه برگزار گردید.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا