یزدفردا " مهندسعلی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق  بمناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی به شرح زیر صادر کرد
بسم الله الرحمن الرحیم
آغاز سال تحصیلی 90-89 که می توان بهار تعلیم و تربیت نامید را به همه دانش آموزان ، دانشجویان ، معلمین واساتید بزرگوار تبریک وتهنیت می گویم.
استان یزد علیرغم محرومیت های اقلیمی و .... همواره به عنوان قطب علمی و آموزشی کشور محسوب گردیده و در مقاطع مختلف تحصیلی از جایگاه خوبی برخوردار بوده است.
تلاش و پشتکار دانش آموزان و دانشجویان و دلسوزی و همراهی اساتید و اولیای تربیتی و خانواده های فهیم زمینه مناسبی برای اعتلای آموزش و پرورش، آموزش عالی در استان را فراهم کرده است.
بدیهی است فلسفه همه آموزش های ما از پیش دبستانی تا دانشگاه باید در جهت تعلیم و تربیت صحیح و ایجاد خلاقیت و توانمندی در نوجوانان و جوانان این مرز و بوم باشد تا آنان را برای پذیرش مسئولیت های مهم اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی و انقلابی در آینده آماده سازد و همه اینها مستلزم ایجاد فضائی با نشاط و پر تحرک با حفظ دست آوردهای انقلاب اسلامی است.
امید آنکه با اتکال به خداوند همه شاخص ها و رکوردهائی که استان یزد دراین عرصه احراز نموده است با همت مسئولان پر تلاش آموزش و پرورش و آموزش های عالی و....تداوم یابد و از تمام ظرفیت ها و قابلیت های استان استفاده مطلوب بعمل آید انشاء ا...

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا