سفر استاندار به ابركوه




يزدفردا"درچهارمين روزازهفته دولت،استانداريزد بمنظورافتتاح چند طرح عمراني وارد شهرستان ابركوه شد.

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا به نقل از  روابط عمومي استانداري يزد" ابوالقاسم عاصي به همراه تعدادي از مديران اجرايي استان با حضور در گلزار شهداي ابركوه با قرائت فاتحه و نثار شاخه هاي گل بر مزار شهدا از مقام شامخ شهداي اين شهر تجليل كرد .

استاندار يزد با سفر به بخش بهمن و حضور در جمع اهالي اين بخش از نزديك در جريان مسائل و مشكلات مردم قرار گرفت.


وي براي شهرستان ابركوه افق روشني را پيش بيني كرد و گفت: اين شهرستان از نيروي انساني خوبي برخورد است و شرايط رشد و ارتقاء براي آن از هر جهت مهياست عاصي اظهار اميدواري كرد: با تشكيل جلسات و ارائه راهكارهاي لازم مشكلات بخش بهمن در ارتباط با بهداشت و درمان ، مسكن و آب و راه مرتفع گردد.

 وي احداث جاده ابركوه ـ مروست را اقدامي در جهت خارج شدن ابركوه از بن بست ذكر كرد .

استاندار يزد در ادامه سفر به بخش بهمن در مراسم افتتاح شهرداري مهردشت شركت كرد.

ساختمان اداري شهرداري مهردشت كه در زميني به مساحت 11000 متر مربع و زير بناي 950 متر مربع احداث گرديده يك ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده است همچنين پروژه تكميل ساختمان آتش نشاني با زير بناي 326 متر مربع 450 ميليون ريال هزينه در برداشته و يك دستگاه خودروي آتش نشاني به مبلغ 420 ميليون ريال خريداري شده است.

در اين مراسم شهردار مهردشت گفت :پارك 4 هكتاري شهر با اعتبار 700 ميليون ريال 90% پيشرفت فيزيكي داشته است. وي زير سازي و آسفالت معابر شهر به ميزان 30 هزار متر مربع مرمت و احياي معابر بافت تاريخي شهر ، خريد و نصب تجهيزات ترافيكي در سطح شهر و روشنايي معابر را از جمله اقدامات شهرداري مهردشت اعلام كرد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا