یزدفردا "استاندار یزد با اشاره به حركت در دایره ولایت الله و مسیر ولایت فقیه تاكید كرد: كسی كه بخواهد در مسیر ولایت قدم بردارد باید شناخت و بصیرت داشته باشد، دشمنان را بشناسد و برای مقابله با توطئه آن ها برنامه داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا فلاح زاده " در یادواره 130 شهید والامقام بخش نیر با بیان اینكه برنامه امروز دشمن، حمله به اساس اسلام و قرآن محمدی است گفت: دشمنان بدانند ملت اسلام با اتحاد كامل در مقابل توطئه های آن ها می ایستد و اسلام همه سنگر های كلیدی دنیا را فتح خواهد كرد.
فلاح زاده با اشاره به اینكه دشمنان انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب با همه توان در مقابل آن صف آرایی كردند افزود: دشمن، زمانی كه عزم مردم ایران اسلامی را برای ساختن جامعه آرمانی و الهی به رهبری امام راحل عظیم الشان (ره) دید صدام را جلو انداخت تا در مقابل عزم ملت ایستادگی كند.
وی با مروری بر پیروزی های غرور آفرین رزمندگان اسلام در عملیات های مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس، توكل بر خدای متعال و استفاده از نیروهای الهی و خدامحور، بهره گیری از بهترین طراحی و تاكتیك ها با استفاده از سلاح های موجود و تكیه بر فرهنگ عاشورایی را از دلایل اصلی این موفقیت ها ارزیابی كرد.
استاندار یزد ادامه داد: همه این حماسه ها نتیجه ایثار، فداكاری و اخلاص در عمل مردانی خدایی و پیروان مكتب اهل بیت(ع) و ولایت فقیه بود.
فلاح زاده با بیان اینكه عملیات های دوران دفاع مقدس، نتیجه كار اطلاعاتی دقیق و بهره گیری از نظرات كارشناسانه مبتكران، خلاقان و نخبگان عرصه دفاع مقدس بود ادامه داد: از طرف دیگر اگر عشق و شور حسینی، اعتقاد به مكتب عاشورایی، آخرت، قیامت و اخلاص در عمل برای خداوند متعال نبود قطعا این پیروزی ها حاصل نمی شد.
وی وظیفه امروز همگان را تكریم خانواده معظم شهدا، زیارت مزار شهیدان والامقام و ادامه راه آنان دانست و تاكید كرد: ادامه راه شهدای والامقام همانا ادای فرایض، پرهیز از محرمات، جمع كردن همه خوبی های عالم در خود و حركت در دایره ولایت الله و در مسیر ولایت مطلقه فقیه است.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا