تهران "خبرنگار یزدفردا "رساله توضیح المسائل و رساله مناسک وآداب حج مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله   مبشر کاشانی در نمایشگاه محصولات فرهنگی «شهدا» واقع در تهران خیابان 17 شهریور بزرگراه شهید محلاتی (آهنگ) جنب مسجد شهدا در اختیار علاقمندان قرارگرفته است .

براساس این گزارش ، دراین مکان فرهنگی ومذهبی انواع کتاب وسی دی حاوی مطالب دینی توزیع می شود.

واحد ارتباطات دفتر آیت الله   مبشر کاشانی اعلام کرد :

متدینین محترم که خواستار دریافت رساله ی آن مرجع شیعی می باشند می توانند علاوه بر مراجعه به آدرس فوق با ایمیل mobasher313@yahoo.com  مکاتبه نموده ویا باشماره تلفن 09198180500تماس حاصل نمایند تا از طریق پست برای آنان ارسال شود.

شایان ذکر است ؛ آیه الله العظمی مبشر كاشانی در سال 1330 هـ ش در شهرستان كاشان چشم به جهان گشودند. معظم له تحصیلات ابتدایی؛راهنمایی را در كاشان گذرانده و پس از اتمام تحصیلات متوسطه دبیرستان در سال 1347 هـ ش به تحصیلات مقدماتی حوزوی پرداختند.

 

در سال 1348 هـ ش جهت ادامه تحصیل به شهر علم و فقاهت قم المقدسه هجرت نموده و پس از اتمام سطوح مختلفه، با حضور مستمر در دروس خارج فقه و اصول علمای اعلام و آیات عظام با عنایت الهی و با توجّهات خاصّه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) در سال 1367 به درجه رفیع اجتهاد نائل آمدند. وبنابر اصراربزرگان، بویژه استاد العارفین مرحوم «آیت الله سیدعبدالکریم کشمیری»  وارد عرصه مرجعیت شدند.

 

معظم­له علاوه بر مقامات علمی؛ در مباحث عرفانی نیز به مقامات عالیه نائل آمده و امروز یكی از استوانه­های عرفان در حوزه علمیه قم به شمار می­آیند.

 

آیت الله   مبشر کاشانی از شاگردان مبرز و برجسته آیات عظام «سید عبدالکریم کشمیری»،«سیدرضابهاءالدینی»، «شیخ جعفرمجتهدی» و«آقافخرتهرانی»محسوب می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا