خاتم "مهین رستگار خبرنگاریزدفردا "نمازگزاران در شهرستان خاتم در اعتراض به هتك حرمت ساحت مقدس قرآن كريم با برگزاري راهپيمايي‌هاي عظيم و باشكوه خشم، نفرت و انزجار خود را از اقدام وقيحانه دشمنان دين اسلام و قرآن ابراز كردند.

به گزارش یزد فردا" مردم شهرستان خاتم پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی با فریادها و شعارهای كوبنده، اقدامات وقیحانه و توطئه‌های جدید دشمنان در سوزاندن قرآن كریم را به شدت محكوم كردند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهایی مانند "مرگ بر آمریكا "، "مرگ بر اسرائیل "،‌ "یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا "، "سكوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن "، "ای امت مسلمان به پا خیز به پا خیز، برای دفاع قرآن به پا خیز به پا خیز "، "اسلام دین جاودانی ماست، قرآن كتاب آسمانی ماست " و... ضمن اعتراض به هتك حرمت به كلام‌ وحی از خواهران و برادران دینی خود خواستند تا با حفظ اتحاد و یكپارچگی، اجازه اهانت به دین و مقدسات اسلامی را به دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها ندهند.
"كشیش صهیونیستی مرگت باد، ننگت باد "، "اهانت به قرآن، اهانت به دین است، آتش زدن قرآن، عزای مسلمین است "، "وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند كه جوابم دهد " از دیگر شعارهای راهپیمایی‌كنندگان مردم شهرستان خاتم بود.
سید ناصرامامی فرماندار شهرستان خاتم که در این راهپیمایی شرکت کرده بود در سخنانی ضمن محکومیت اهانت و جسارت به ساحت قرآن کریم اظهار داشت : قطعا با این حركت شیطانی، قرآن عظمت جهانی خواهد یافت و این نور هرگز خاموش نخواهد شد .
وی در ادامه سخنان خود اهانت به قرآن کریم را حرکت برنامه ریزی شده ای از سوی سردمداران آمریکایی و صهیونیستی دانست که از سالها پیش پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی را آغاز کرده اند .
فرماندار خاتم در پایان خواستار دستگیری و مجازات عاملین اصلی این جنایت شد .

یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا