گفتنی است:مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در چهارشنبه گذشته در نطق میان دستور خود از استاندار خواسته بود در دوره مسئولیت خود به ظرفیتهای فکری ، کارشناسی و مدیریتی استان بهای بیشتری بدهد .

زارچ"مجید کریمی نمایندگی یزدفردا :همایش دو سالانه تجلیل از نخبگان و دانشجویان برگزیده بخش زارچ با حضور مسئولین استان ،شهرستان ومهندس نماینده مردم یزد و صدوق در بخش زارچ برگزارشد
رضایی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری که در همایش دو سالانه تجلیل از نخبگان و دانشجویان برگزیده بخش زارچ سخن می گفت عمده ترین چالش پیش روی دنیای مدرن را جدایی اخلاق از علم دانست .

وی شاخص اصلی قدرت در جوامع امروزی را سرمایه انسانی ذکر نمود و گفت : آنچه ایران اسلامی در حال حاضر احتیاج دارد تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد می باشد .

رضایی افزود : کسب رتبه نخست استان در کنکور سراسری در 16 سال گذشته ، افزایش تعداد دانشجو از 400 نفر پیش از انقلاب به بیش از 60.000 نفر در دوره کنونی ، پایین ترین تعداد استاد پروازی در دانشگاه یزد و... نشان می دهد که این استان در جهت رشد نیروی انسانی قدم برداشته و بر می دارد .

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ادامه داد بر خلاف رویه های گذشته ، یکی از افتخارات استان در دوره کنونی تنظیم سندهای توسعه استان در تمامی موضوعات از جمله سندهای IT   ، سلامت ، اشتغال ، توسعه و سرمایه گذاری ، امنیت اجتماعی ،  صادرات و ... در شورای برنامه ریزی استان می باشد

رضایی گفت: سند سلامت استان از جمله سندهایی که از از سوی تهران به عنوان یکی از جامع ترین سندها برگزیده شد .

رضایی در پایان از نمایندگان خواست حمایت بیشتری از این عملکرد ها و برنامه های استان داشته باشند .

گفتنی است:مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در چهارشنبه گذشته در نطق میان دستور خود از استاندار خواسته بود در دوره مسئولیت خود به ظرفیتهای فکری ، کارشناسی و مدیریتی استان بهای بیشتری بدهد .

یزدفردا

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا