یزدفردا " سازمان ملی جوانان استان یزد در محکومیت هتک حرمت به قران کریم بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد


بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

" هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مِن دِیارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنتُمْ أَن یخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُم مَّانِعَتُهُمْ حُصُونُهُم مِّنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیثُ لَمْ یحْتَسِبُوا"
او كسی است كه كافران اهل كتاب را در اولین برخورد (با مسلمانان) از خانه‏هایشان بیرون راند، گمان نمی‏كردید آنها خارج شوند، و خودشان نیز گمان می‏كردند كه دژهای محكمشان آنها را از عذاب الهی مانع می‏شود، اما خداوند از آنجا كه گمان نمی‏كردند به سراغشان آمد. (حشر ، آیه دوم)
حرکت جنون آمیز سوزاندن کاملترین کتاب آسمانی توسط کشیش هایی که در حقیقت عمال صهیونیزم بین المللی اند، علاوه برآنکه قلب پاک و مطمئن از حقانیت مسلمانان آزاده جهان را به درد آورد، روح تمام انسان هایی که جغرافیای فکری شان را عقل ومنطق طراحی کرده و نه جاهلیت و تعصب به درد آورده است.
این عمل قبیح در راستای جامعه عمل پوشاندن به اهداف به دور از انسانیت سران کاخ سفید و تفکر حرکت به سمت ایجاد تقابل بین ملت هاست. بدون شک این اقدامات در حافظه تاریخی مسلمانان جهان یادآور پنبه در گوش گذاشتن ها، هلهله کردن ها و آواز سر دادن های کفار در هنگام ظهور اندیشه ها و آموزه های انسان ساز اسلام است. امثال ابی لهب ها و ابوجهل ها که ترس از دست رفتن اندیشه های کافرانه و باطل شان و همچنین ترس از دست رفتن سلطه ی آنها بر جزیره العرب، وادار به این چنین اعمال وقیحانه ای شدند.
و امروز گسترش روز افزون دین اسلام در تمام جهان و اسلام گرایی بی سابقه در غرب، بنیان های پوچ نظام لیبرال دموکراسی را عیان نموده و روز به روز خیل عظیم انسان های آزاده است که به حقانیت آموزه های عاقلانه، منطق بنیان و انسان ساز اسلام پی می برند.
سازمان جوانان استان یزد با عرض تسلیت به پیشگاه مقدس امام حی، بقیه الله الاعظم و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، ضمن محکوم نمودن این عمل قبیح و هتاکانه خواستار حرکت همه جانبه ی مسلمین جهان بخصوص مردم ولایت مدار دارالعباده یزد و بویژه جوانان غیور این مرز و بوم علیه دست کثیف پشت صحنه این عمل یعنی صهیونیزم بین المللی وسران کاخ سفید است.

والسلام علی عبادالله الصالحین
محمد حسین پارسائیان
مدیر امور جوانان استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا