خاتم "مهين رستگار سرپرستی یزدفردا:امامی فرماندار خاتم اعلام نمود: پروژه های سفر با برکت مقام معظم رهبری با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید .
سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان خاتم در مصاحبه با يزد فردا" گفت : با عنایت به اختصاص اعتبارات در سال جاری دستگاههاي اجرايي شهرستان بايد به گونه ای برنامه ریزی نمایند که کلیه پروژه ها تا پایان سال به صورت 100 درصد تکمیل و به بهره برداري برسد.
امامي ميبدي اضافه كرد در مورد احداث واحد پتروشیمی خاتم نیز سرمایه گذار انتخاب و نهايي شده و مجوز خوراک لازم حدود دو ماه پيش از وزارت نفت تامین شده كه پيگير صدور جواز تاسيس از وزارت صنايع هستيم .
فرماندار خاتم در اين رابطه از سرمایه گذار واحد پتروشیمی خاتم خواست پس از صدور جواز تاسیس سریعاَ نسبت به شروع ساخت اين واحد عظيم كه قطعا تحول بزرگي در استان و شهرستان ايجاد مي كند اقدام نماید.
فرماندار خاتم همچنین از عقب بودن همه پروژه های جهاد کشاورزی و شهرداري اعلام نارضایتی نمود و با توجه به اينكه شهرستان قطب كشاورزي استان است خواستار توجه ويژه جهاد کشاورزی استان و شهرستان و همچنين شهرداري در امر پیگیری سریع و جذب اعتبارات و اتمام پروژه های نیمه تمام شد.
ايشان در پايان ضمن تشكر از عنايات و سفر با بركت مقام عظماي ولايت و پيگيريهاي استاندار محترم جدول پروژه های سفر مقام معظم رهبری به استان یزد در شهرستان خاتم به همراه ريز اعتبارات و پیشرفت فیزیکی آن را در اختيار رسانه ها قرار داد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا