بسم رب القرآن
یریدون لیطفئوا نورالله بأفواههم والله متم نوره و لوکره الکافرون

در عصری که ستونهای کاخ ظلم وجورفرعونیان زمان هرلحظه متزلزل تر از قبل می شود و این غاصبان ازشدت خشم خواب از چشم آنها سلب شده است، زمانیکه تماماً به اصطلاح کارشناسان بی ایمان خود مستأسل شده اند و تمام راههای سلطه بر ملتها را بسته می بیند،چاره ای نمی بینند که دست به اعمال قبیحانه و ذلت باری میزنند که هر کودکی نیز می تواند حماقت این لئیمان را درک کند.

در این عصر ضعف و سردرگمی استکبار جهانی،اسرائیل حقیر و آمریکا نوکر آن حقیر پست، تصمیم ذلیلانه و احمقانه یک کشیش افراطی صهیونیست درجهت اقدام به هتک حرمت قرآن تنها کتاب گواه حقانیت تمام پیامبران الهی و تنها کتاب نور و هدایت بشر بیگمان جز ضلالت و عجز و ناتوانی استکبار جهانی را نمی رساند.

بر تمام مسلمانان حقیقت طلب واجب است امروز یکصدا حماقت و ضلالت این حقیر ضددین را فریاد زنند و به اربابانش گوشزد کنند تکرار حتی گفتن این جسارت را تحمل نمی کنیم و خواب را از چشمان پلیدتان حرام می کنیم.

دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد نیز همگام با تمام مسلمانان شیفته قرآن این اقدام ذلیلانه را محکوم می کند و اعلام میدارد با قطره قطره های خون اعضای این کانونهای مبارک مساجدحافظ قرآن و اسلام عزیز خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا