مهلت یک ماهه فرماندار و رئیس انجمن كتابخانه ها عمومی شهرستان خاتم

به  شهرداری های هرات و مروست  خاتم برای  پرداخت بدهی خود به كتابخانه های عمومی شهرستان


یزدفردا "سید ناصر امامی فرماندار شهرستان در جلسه انجمن كتابخانه های عمومی شهرستان كه با حضور علایی مدیر كل كتابخانه های استان و سایر اعضا در محل كتابخانه امام علی(ع) تركان و هرابرجان تشكیل گردید تصریح كرد ارتقاء سطح فرهنگ و بینش مردم به مطالعه وابسته است و هر قدر كه ما بتوانیم مردم و جوانان را با مطالعه انس دهیم می توانیم در توسعه فرهنگی آن منطقه گام برداریم و این در گرو حمایت ادارات و نهادهای شهرستان از كتابخانه های عمومی است و به همین لحاظ شهرداری های هرات و مروست می بایست ظرف مدت یكماه بدهی خود به كتابخانه ها را بپردازند تا انشاءا... شاهد رشد و ارتقاء سطح كمی و كیفی كتابخانه های شهرستان باشیم .

فرماندار در ادامه افزود الحمدا... طی دو سال گذشته در زمینه كتابخانه های عمومی و افزایش عضویت كتابخانه های عمومی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و شهرستان خاتم بالاترین عضویت را در سطح استان دارد بطوریكه از هر یكصد نفر بیست و پنج نفرعضو كتابخانه هستند اما به لحالظ فضا و تعداد كتاب محرومترین شهرستان است كه مدیر كل محترم لطف دارند و انشاءا... كمك های آنها به این منطقه بیشتر شود و در خصوص افزایش فضای مطالعه پروژه احداث دو كتابخانه استاندارد در شهر های هرات و مروست را پیگیری كنند و همچنین در تجهیز و افتتاح كتابخانه های روستایی نیز مساعدت نمایند تا انشاا... تمامی مردم از نعمت كتاب برخوردار شوند .

در ادامه جلسه علایی مدیر كل كتابخانه ها گزارشی از اقدامات انجام شده طی یكسال گذشته ارائه نمود و در پایان جلسه نماز مغرب و عشاء اقامه و ضیافت افطاری نیز برگزار گردید .

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا