استاندار در مراسم افتتاح پروژه های آموزشی شهر یزد:

بنای خوب، معلمان و دانش آموزان خوب از ویژگیهای یک مدرسه زیباست

استاندار یزد گفت: بنا ، معلمان و دانش آموزان خوب از ویژگیهای یک مدرسه زیبا به همان زیبایی " ما رأیت الا جمیلا" زینب کبری(س) می باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،\"محمدرضا فلاح زاده\" در پنجمین روز از هفته دولت در مراسم بهره برداری از چند پروژه آموزشی اظهار داشت: مدرسه ، مکان تعلیم و تربیت است که پیامبر اسلام(ص)، ائمه معصومین(ع)، امام راحل عظیم الشان(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) برای آن جایگاه ممتازی را قائل شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، با گرامیداشت هفته دولت ، به مقام شامخ شهیدان رجائی و باهنر ادای احترام کرد و افزود:هفته دولت به معنای پاسخگوئی بیشتر مسئولان به مردم، حضورمسئولان در میان مردم و قدردانی مردم و مسئولین از کسانی که در عرصه های مختلف تلاش کرده اند، است.

استاندار یزد از بهره برداری از 405 پروژه در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان ساخت: در این ایام 50 پروژه مرتبط با آموزش و پروزش به بهره برداری می رسد.

فلاح زاده تعداد پروژه های شهرستان یزد را که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد112 پروژه اعلام کرد.

مدرسه راهنمایی رزمندگان اسلام، دبستان دخترانه ولایت و نماز خانه و سالن ورزشی مدرسه علی اردکانی پروژه هایی بود که با حضور استاندار یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا