فرماندار خاتم از افزایش 21 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد .


یزدفردا "سید ناصر امامی فرماندار شهرستان خاتم در جلسه كمیته برنامه ریزی شهرستان كه با حضور عاقبت بخیری دبیر كمیته برنامه ریزی و كارشناسان معاونت برنامه ریزی و مسئولین ادارات این شهرستان در محل فرمانداری تشكیل گردید تصریح كرد اعتبارات عمرانی سال جاری هشتاد میلیارد و صد و بیست و شش میلیون ریال می باشد كه در مقایسه با سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است و از مهمترین پروژه های امسال می توان به احداث استخر5000 متر مكعبی شهر هرات ، احداث مجتمع ادارات شهرستان ، انتقال آب چاه آرتزین به منطقه صنعتی هرات ، تكمیل خوابگاه دكتر علیم مروستی ، روكش آسفالت مسیر علی آباد چهل گزی و ساماندهی قلعه مروست و ... اشاره كرد كه انشاءا... امیدواریم با احداث این پروژه ها شاهد رشد و توسعه و رونق شهرستان باشیم.

فرماندار در ادامه به محرومیت منطقه در بحث صنعت و اماكن فرهنگی اشاره و افزود در بحث صنعت پیگیر احداث چند كارخانه و همچنین احداث مجتمع پتروشیمی هستیم كه اخیرا مجوز تامین خوراك پتروشیمی شهرستان صادر و انشاا... بزودی بتوانیم با مذاكره با سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد آغاز عملیات اجرائی این پروژه باشیم و در زمینه فرهنگی نیز پروژه های مورد نیاز و ضروری شهرستان جهت تصویب در سفر سوم ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.

فرماندار در پایان جلسه از توجه ویژه استاندار محترم و معاونین ایشان به شهرستان محروم خاتم تقدیر و تشكر نموده و اظهار داشت شهرستان خاتم 10.3 درصد اعتبارات استان را به خود اختصاص داده است كه انشاا... در سالهای آینده شاهد جذب بیشتر این اعتبارات باشیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا