در سالروز ورود آزادگان

با حضور فرهنگ دوست

رئيس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از آزادگان بافقی تجلیل شد


بافق "علی عسکری سرپرستی یزدفردا  "رئيس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این مراسم ضمن تجلیل از آزادگان گفت: ثبت و ضبط خاطرات آزادگان و انتقال آن به نسل جدید از ضروری ترین موضوعات است كه باید مورد اهتمام قرار گیرد.

"مهدی فرهنگ دوست افزود: در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ازهر گونه كمك و مساعدت دریغ نخواهد كرد.
وی همچنین با اشاره به نقش و جایگاه شهرستان بافق در حماسه 8 سال دفاع مقدس گفت: شهرستان بافق با داشتن 71 آزاده در جایگاه نخست استان قرار دارد و این برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم این خطه دردفاع مقدس است.
امام جمعه بافق هم با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران ضمن تشكر از برگزار كنندگان این مراسم گفت: ایثارگران و آزادگان از یادگاران دفاع مقدس هستند كه در راه اسلام و انقلاب و امام از هر گونه مجاهدتی دریغ نكرده و نخواهند كرد.
حجت الاسلام "سلیمانی" اضافه كرد: اگر امروز ایران به عنوان كشوری مقتدر درعرصه های مختلف جهانی حضور دارد به خاطر ایثارگریهای مردم در 8 سال دفاع مقدس است.
مدیر عامل شركت سنگ آهن مركزی بافق هم در این نشست با اشاره به بازنشستگی تعدادی از آزادگان و جانبازان در این واحد معدنی گفت: برای بازگشت این عزیزان به عرصه خدمت و فعالیت از هر گونه مساعدت و همكاری دریغ نخواهیم كرد.
"اسرافیل احمدیه" تصریح كرد: این بازنشستگی ها بر اساس مقررات موجود صورت گرفته است اما اگر ایثارگران بازنشسته براین باورند كه حقی از آنها ضایع شده است می توانند موضوع را پیگیری كنند
در این مراسم كه با ضیافت افطاری همراه بود آزادگان مسائل و مشكلات خود را در زمینه های توزیع بن كارت و نحوه پرداخت تسهیلات مطرح كردند كه رئیس سازمان بنیاد شهید استان یزد قول پیگیری داد.
همچنین در این مراسم رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اهدای لوح سپاس از مساعدتهای مدیر عامل شركت سنگ آهن مركزی و مدیر باشگاه فرهنگی- ورزشی آهن به پاس مشاركت در امر برگزاری مسابقه رالی جانبازان و معلولان استان قدردانی كرد.
در پایان این مراسم شركت سنگ آهن مركزی بافق با اهدای شاخه های گل و هدایایی از آزادگان تجلیل كرد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا