فرماندار تفت:

جذب36 میلیاردریال برای تکمیل پروژه های سفرمقام معظم رهبری در تفت

یزدفردا:فرماندارشهرستان تفت از جذب 36 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان خبر داد.
سید احمد عبودتیان افزود: این رقم بسیار خوبی است که برای تکمیل پروژه هایی از قبیل آبرسانی به شهر تفت و مجتمع گاریزات، خوابگاه دوم برای دانشکده علوم بهزیستی و ورزشگاه بنادکوک و ... اختصاص یافته است. فرماندارشهرستان تفت از برنامه ریزی و جمع بندی و ارسال 31 پروژه فرهنگی با اولویت برنامه نرم افزاری برای سفر سوم رییس جمهور خبر داد و افزود:در بخش سخت افزاری نیز از پروژه هایی چون ساماندهی مجموعه امام، سینما، خانه عالم و تکمیل گلزار شهدا و... بعنوان بخشی از این برنامه ها یاد کرد.
سید احمد عبودیتان بررسی مشکلات مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری با حضور بازرسین و کارشناسان نهاد ریاست جمهوری را از دیگر اقدامات انجام شده ذکر کرد و گفت: برخی از این مصوبات با کمبود اعتبار مواجه است که به صورت کلی به معاون هماهنگی معاونت اجرایی ریاست جمهوری منعکس شده است.
وی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در حوزه های گردشگری، پی گیری راه اندازی معادن مس شهرستان و مراحل اخذ مجوزات نهایی و آغاز کار توسط شرکت ملی مس ایران با اشتغالزایی 500 نفر بطور مستقیم را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان تفت دارای بیشترین روستا و بیشترین پراکندگی جغرافیایی در استان است و بالغ بر 360 روستای دارای سکنه دارد موفق به بازدید از تمام روستاها و بررسی مسائل و مشكلات آنها در معیت بخشداران مناطق شدیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا