با اقدام جالب شهرداری و شورای اسلامی شهرمهردشت ابرکوه در تجلیل از خبرنگاران :

خبرنگار یزدفردا هم جزو نفرات برتر قرار گرفت

ابرکوه سرپرستی یزدفردا :شهرداری و شورای اسلامی شهر مهردشت شهرستان ابرکوه، در اقدامی جدید و با تعریف برخی از معیارها، در اولین نماز جمعه این شهرستان در ماه مبارک رمضان، از خدمات خبرنگاران ابرکوه تجلیل نمود.
خبرنگاران برتر اعلام شده، لوح تقدیر خود را از دست حجة الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در بین دو نماز دریافت نمودند. متن اطلاعیه قرائت شده بدین شرح است: به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار، جهت تکریم و پاداشت زحمات این عزیزان در شهرستان ابرکوه در سال گذشته،شهرداری و شورای اسلامی شهر مهردشت در زمینه های ذیل اقدام به انتخاب نفرات برتر نموده است،ضمن اینکه زحمات و تلاشهای شبانه روزی تمامی عزیزان خبرنگار شهرستان، قابل تقدیر و ستایش است. 1- اقای حمید حیدری دوست به عنوان اولین خبرنگار صدا و سیما در شهر مهردشت
 2- آقای علی محمد امیدواری به عنوان خبرنگار برتر در زمینه انعکاس اخبار نماز جمعه شهرستان.
 3- آقای رحیم میرعظیم به عنوان خبرنگار برتر در زمینه انعکاس مشکلات شهرستان و نظرات مردمی و همچنین انعکاس اخبار شهرداری و شورای اسلامی شهر مهردشت.
 شایان ذکر است که انتخاب معیار انعکاس مشکلات شهرستان و نظرات مردمی، جهت انتخاب خبرنگار برتر، برای نخستین بار است که در ابرکوه اعمال می شود.


یزدفردا :ضمن تبریک به تمامی زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی این موفقیت را به هر سه عزیز خصوصا آقای رحیم میرعظیم که در مدت کوتاه همکاری با یزدفردا به حق تمام تلاش خود را در جهت معرفی و انعکاس مشکلات شهرستان ابرکوه به کار بسته و قطعا با حمایت مسئولین شهرستان  رسانه به عنوان یک بازوی قدرتمند می تواند نقش واقعی خود را ایفاء نماید

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا