یزدفردا "معاون برنامه ریزی استاندار یزد با اشاره به وضعیت كنونی امور دامداری و دامپروری در استان بر احیای این امور تاكید كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا بابایی" در نشست تنظیم بازار استان كه با حضور مدیركل دفتر امور اقتصادی، رئیس اداره بازرگانی استان و مسئولان دستگاه های مربوطه در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد، ضمن تبریك به مناسبت ایام با خیر و بركت ماه شعبان و قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان گفت: امیدواریم مشكلات امور دام در آستانه این ماه مبارك به حداقل برسد.

وی با تاكید بر ثابت ماندن نرخ و توزیع منظم و به صورت فراگیر گوشت دامی در ماه رمضان خواستار بررسی مسائل مربوط به تنظیم بازار از سوی كارشناسان مربوطه شد.

بابایی در ادامه از تخصیص 40 تن گوشت قرمز در ماه رمضان به استان یزد خبر داد.

وی افزود: شركت پشتیبانی امور دام استان برای توسعه و افزایش فعالیت در راستای خدمت رسانی به مردم استان، پیگیری اخذ مجوز، اعتبار و سهمیه امور دام از تهران را در دستور كار خود قرار دهد.

در ادامه این جلسه رئیس اداره بازرگانی استان از برپایی بازارچه رمضانیه در آستانه ماه رمضان خبرداد و افزود: با همكاری سازمان تعاون روستایی بازارچه ای به منظور توزیع كالاهای مصرفی در استان یزد دایر می گردد.

اسكندری در ادامه از توزیع گوشت سفید منجمد و گرم خبرداد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در استان توزیع كالاهای مصرفی در ماه رمضان بدون هیچگونه نگرانی و كمبودی صورت می پذیرد.


 

یزدفردا


 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا