یزدفردا "محمد امیرخانی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد ، سید حسین سید عربی رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد ، علی رضا شبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یزد ، مسعود ملانوری فرمانده ناحیه مقاومت ثارا... یزد ، علی روحی پناه فرمانده ناحیه مقاومت روح ا... یزد ، جلیل جعفری رئیس تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه یزد و مهدی نادی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت روح ا... یزد ، درخصوص برخی از تعاملات و همكاری درخصوص همگانی كردن ورزش در سطح شهرستان یزد با سید غلامرضا كمانه مدیركل تربیت بدنی استان یزد دیدار داشتند .
به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد در این نشست كمانه پس از عرض تبریك به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت اتصال بدنه بسیج با ورزش می تواند فرهنگ سازی در امر ورزش را آسانتر نماید .
كمانه بیان كرد : متأسفانه امروزه در محلات فضاها و زمین خاكیهای ورزشی به دلیل ساخت و سازها محدود شده است و زمینهایی كه در دل آن قهرمانان نامی به كشورمان معرفی شده اند باید با كمك بسیج احیاء و ورزش محلات دوباره رونق یابد .
مدیركل تربیت بدنی خاطرنشان كرد اگر با یك برنامه ریزی دقیق و علمی و از پیش تعیین شده و با تنظیم یك تفاهم نامه بین اداره تربیت بدنی شهرستان یزد و بسیج كارها را به پیش ببریم شك ندارم یك روح جدیدی در كالبد ورزش محلات دمیده خواهد شد و در حینی كه سلامت و شادابی مردم را تضمین می كنیم راه قهرمانی را هم در رشته های مختلف هموار خواهیم كرد . سید غلامرضا كمانه تأكید كرد ورزش همگانی و ورزش محلات نباید به صورت مقطعی صورت گیرد بلكه به طور مستمر و سالیانه به آن بپردازیم .
در این نشست فرماندهان سپاه در نواحی مختلف هركدام گزارشی از فعالیتهای خود درخصوص ورزش ارائه دادند و یكی از طرحهای ورزشی آنها كه جام ولایت بود از نیمه شعبان تا نیمه رمضان در رشته های مختلف برگزار خواهد شد مورد بحث و گفتگو قرار دادند .
همچنین پیشنهاد همكاری ساخت یك زمین چمن مصنوعی در یك قطعه زمین به مساحت 4000 متر كه متعلق به سپاه است در این جلسه مطرح شد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا