یزدفردا "مقوم مدیرعامل شركت مخابرات استان یزد از كلاسهای تابستانی فرزندان همكاران كه در محل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام در حال برگزاری است بازدید نمود.
مدیرعامل شركت مخابرات استان در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این كلاسها و تشكر از برگزار كنندگان آن، برگسترش فرهنگ ورزش در بین همكاران و خانواده آنها تاكید كرد.
شایان ذكر اینكه ، به همت باشگاه فرهنگی ورزشی پیام مخابرات استان یزد و اداره رفاه و خدمات اداری و به منظور ترویج امر ورزش در بین همكاران و خانواده های آنان اقدام به برگزاری كلاسهای تابستانی ورزشی نموده است .
همچنین ، در حال حاضر تعداد 105 نفر از فرزندان همكاران در دورشته فوتسال و والیبال و در رده سنی 7 تا 10 سال و 10 تا 12 سال زیر نظر مربیان مجرب و برجسته استان مشغول آموزش و فراگیری فنون این دو رشته ورزشی هستند ضمناً كلاسهای ورزشی ویژه همسران و فرزندان همكاران و بانوان شاغل شركت در سه رشته ورزشی بدنسازی، یوگا و والیبال و با حضور 30 نفر در حال برگزاری است.
به گفته محمدحسن غیاثی مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی پیام مخابرات یزد این كلاسها از تاریخ 24خرداد ماه 89 شروع شده و مراسم اختتامیه آن در پایان شهریور ماه سال جاری با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز انجام می گیرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا