مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد با حضور در محل اداره كل تعاون استان یزد ضمن دیدار و ملاقات با مدیركل، از نزدیك در جریان اقدامات و فعالیتهای روابط عمومی این نهاد قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سیدعبدالمجید قائم محمدی در دیدار با مدیركل تعاون استان یزد كه با حضور مسئول روابط عمومی این مجموعه برگزار شد ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های روابط عمومی تعاون استان یزد در حوزه های مختلف، خواستار همكاری و حمایت سایر بخش ها از گسترش فرهنگ تعاون شد.
وی برای ارائه هرگونه همكاری از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به منظور ارتقای بخش تعاون استان اعلام آمادگی كرد.
در ادامه این دیدار مدیركل تعاون استان یزد ضمن تشكر و قدردانی از حضور رئیس روابط عمومی استانداری در این مجموعه با تاكید بر نقش مهم و حائز اهمیت روابط عمومی در ساختار سازمانی نهادها و ادارات ، خواستار توجه بیشتر به بحث مستندسازی شد. وی در ادامه به ارائه گزارش مختصری از برخی اقدامات و فعالیتهای اداره كل تعاون استان پرداخت.
گفتنی است رئیس روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بر اساس برنامه زمانبندی شده از روابط عمومی دستگاهها و نهادهای عضو این شورا بازدید به عمل می آورد و در جریان نیازها و فعالیتهای آنان قرار می گیرد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا