یزدفردا "استاندار یزد ضمن تقدیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت: مردم باید با حقوق و قوانین نظام بیمه ای آشنا شوند تا با بیمه خود درمانی در دوران پیری و كهنسالی آرامش داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمد رضا فلاح زاده" در نشستی كه به مناسبت 25 تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور معاونین استاندار و مسئولین و مدیران سازمان تامین اجتماعی استان یزد در محل سالن اجتماعات ساختمان مركز درمان هراتی برگزار شد، با اشاره به ایام ولادت امام سوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: باید سعی كنیم در دنیا حسینی زندگی كنیم تا حسینی بمیریم و در آخرت حسینی محشور شویم.
وی با اشاره به روز پاسدار افزود: پاسداران در زندگی الگویی چون حسین (ع) را برگزیدند و مانند ایشان با جانفشانی خویش برای اسلام و مملكت عزت آفریدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خدمات تامین اجتماعی در بخش های مختلف بیمه ای و درمان ، شركت فعال در جلسات استانی و همكاری در خصوص بخش تولید و توزیع به منظور جلوگیری از ضربه به تولید استان قا بل تقدیر است.
وی پاسخ گویی به موقع به ارباب رجوع را نشانه توجه ویژه این سازمان به مردم دانست و بر بستر سازی پیشرفت دولت الكترونیك به منظور كاهش مراجعه حضوری مردم تاكید كرد.
فلاح زاده سرمایه گذاری در بخش اقتصاد را از جمله راه های تامین نیاز های آینده این سازمان دانست و افزود: همه باید در زمینه های مختلفی چون تكمیل زیر ساخت ها، توسعه عمران شهری و افزایش تولید و سرمایه گذاری دست در دست یكدیگر برای توسعه كشور تلاش كنند.
وی با اشاره به اشباع بازارهای داخلی از تولیدات كشور در آینده ای نزدیك بر توسعه صادرات با كیفیت برتر ایرانی تاكید كرد.
وی در خصوص قانون هدفمند كردن یارانه ها اجرای دقیق سیاست های ابلاغی این قانون را موجب كاهش فقر عنوان كرد.
فلاح زاده با اشاره به تاكیدات دین مبین اسلام بر عدالت اجتماعی و رسیدگی به امور فقرا گفت: در پی تكامل جامعه و نوآوری و به روز شدن تجهیزات ترویج فرهنگ كار ، تلاش و كوشش نباید مورد غفلت واقع شود.
وی با بیان این كه اسلام به رعایت حال محرومین، پیران و سالخوردگان عنایت ویژه ای دارد افزود: امام علی (ع) به مالك اشتر می گوید كه بزرگترها و سالخوردگان و فقرا را دریاب و از بیت المال برای آنان مستمری قرار بده.
همچنین در این نشست حق پرست رئیس سازمان تامین اجتماعی استان گزارشی از روند اجرایی اقدامات و فعالیت های این سازمان ارائه كرد.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا