یزدفردا"استاندار یزد گفت: با پیشرفت علم و تكنولوژی باید شهرسازی مدرن مطابق با نیاز روز بشر تعریف شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،\" محمد رضا فلاح زاده\" در مراسم كلنگ زنی آغاز عملیات تقاطع غیر همسطح چهار راه مهدیه یزد كه با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های استان در محل چهارراه مهدیه برگزار شد، ضمن عرض تبریك به مناسبت روز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: این روز، روز ولادت سرور جوانان اهل بهشت است و پاسدارانی كه ایشان را الگوی خود قرار دادند در صحنه ها و عرصه های مختلف و دشوار عزت آفریدند.
استاندار یزد گفت: تمدن بشری همراه با حمل و نقل بوده است كه ملت های قدیم آن را بر اساس نیاز ها و تجهیزات خود تعریف می كردند.
فلاح زاده با اشاره به قرارداد انجام مطالعات و تهیه طرح اجرایی قطار شهری استان یزد گفت: لازمه اجرایی شدن طرح متروی شهری و اختصاص بودجه ملی برای این پروژه تبدیل شدن شهر یزد به كلان شهر است كه در حال بررسی می باشد.
وی همزمانی آغاز عملیات تقاطع غیر همسطح چهارراه مهدیه با ولادت امام حسین (ع) را تقارنی مبارك دانست و افزود: ان شاءالله اجرایی شدن این پروژه سرانجام مبارك و تاثیر مثبتی در تسهیل تردد شهری مردم به همراه داشته باشد.
استاندار یزد در ادامه بر ساماندهی بلوار فرودگاه و خیابان قیام در زیبا سازی، با توجه به بودجه اختصاصی مربوط به این دو طرح در سال جاری تاكید كرد.
وی در پایان نظارت دقیق در روند اجرای عملیات های شهرسازی را در سرعت و كیفیت مناسب پروژه ها موثر و پیگیری این امور توسط شهرداری را ضروری دانست.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا