یزدفردا "محمد امیرخانی ، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد ، و اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد صبح امروز  با كمانه ، مدیر كل اداره تربیت بدنی استان ،  دیدار كردند.

به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد در این نشست سید غلامرضا كمانه ضمن ابراز خرسندی از جمع صمیمی و كارآمد هیئت رئیسه هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد عنوان كرد : هیئت رئیسه قوی كه از افراد با نفوذ پستهای اجتماعی بالا در استان تشكیل شود می تواند اتاق فكر برای آن هیئت و راهگشای مشكلات آن ورزش شود .
 كمانه یادآور شد در استان به طور خوشبینانه متأسفانه فقط 20 درصد مردم به ورزش می پردازند كه در كشورهای اروپایی آمار نشان می دهد كه بیش از 70 درصد آنان به ورزش علاقمند هستند و بنا به تعریف ورزش كردن حداقل 3 در جلسه در هفته با زمان نیم ساعت به آن می پردازند و سلامتی خود را تضمین می كنند .
وی افزود: : من مطمئن هستم این هیئت رئیسه جهت دهی خاصی را در راه نیل به اهداف ما كه همگانی كردن ورزش است می دهد و این راه را هموار خواهد كرد .
 مدیركل تربیت بدنی بیان نمود : ما باید طی یك راهكار مناسب فرهنگ سازی ورزش كردن را به نحو احسن انجام دهیم و به اطلاع عموم برسانیم و آنها باید بدانند که به چه دلیل باید به ورزش روی آورند . و پس از آن ، آنها را به این سمت و سو سوق دهیم .
در ادامه محمد امیرخانی ، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد ، گفت انگیزه جامعه ورزش با آمدن مدیری كارآمد و كاملاً ورزشی در رأس ورزش استان چندین برابر شده و ما هم در شهرستان یزد تمام تلاشمان را به كار گرفتیم تا جایگاه ورزش همگانی را به حد ایده آل برسانیم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا