سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه اعلام کرد: اضافه شدن 32 هزار هکتار به فضای سبز ابرکوه

 ابرکوه خبرنگار یزد فردا:عملیات اجرائی فضای سبز بین راهی ابرکوه آغاز شده است. سرپرست منابع طبیعی وآبخیزداری ابرکوه اعلام کرد: با اعتباری معادل یک میلیارد و پانصد میلیون ریا ل، عملیات اجرائی فضای سبز بین راهی شهرستان ابرکوه آغاز گردیده است.
صادقی با اعلام این خبر افزود:با توجه به تاکید فرماندار شهرستان و پیگیریهای این اداره در سال گذشته طرح فضای سبز بین راهی ابرکوه تهیه گردیدکه بر اساس این طرح در مسیرهای ورودی و خروجی ابرکوه 32 هزار هکتار فضای سبز ایجاد می شود.

 به گفته این مسئول با توجه به اهمیت مسیر،که راه شیراز به مشهد مقدس یکی از عوامل آن است اجرای این طرح علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز شهرستان ، راحتی و آسایش بیشترمسافران عبوری را نیز در پی دارد.همچنین کاهش آلاینده های صنعتی با توجه به راه اندازی چندین واحد صنعتی در آینده نیز از دیگر محسنات این طرح به شمار می آید.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایرکوه اذعان داشت: در اجرای این طرح، عملیات حفاری شروع و 5 کیلومتراز مسیر نیز درختکاری شده است. همچنین با اعتبار تخصیص داده شده ، ساخت منبع ذخیره آب، احداث شبکه برقرسانی،تجهیز چاه و تاسیسات مورد نیاز طرح نیز در دست اجراست.
به گفته وی در مراحل بعدی وبا اختصاص بودجه های مورد نیاز،تکمیل درختکاری مسیرواجرای شبکه آبرسانی تحت فشار در دستور کار قرار می گیرد. وی درپایان ازتلاش تمامی کسانیکه در این طرح یاری رسان وی وهمکارانش بوده اند تشکر نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا