حجت الاسلام صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با سلامت به یزد بازگشت


یزدفردا "فرجی"خبرنگار افتخاری یزدفردا: حجت الاسلام والمسلمین محمد علی  صدوقی بعد از گذراندن یکدوره درمانی در بیمارستان مشهد  با سلامتی به یزد بازگشت  تا مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه یزد را بر عهده گیرند .

ضمن آرزوی بهبودی کامل برای ایشان
حکم امام(ره) به ایشان را که در جلد بیست و یکم -صحیفه نور امام(ره) - صفحه 183 -نیز آمده است بازخوانی می کنیم :

 
 حكم انتصاب حجت الاسلام محمد علی صدوقی  به سمت
به سمت نماینده امام و امام جمعه یزد
حكم
زمان : 13 آبان 1367 / 23 ربیع الاول 1409
مكان : تهران ، جماران
موضوع : انتصاب امام جمعه یزد
مخاطب : صدوقی ، محمدعلی
صفحه : 183
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمد علی صدوقی - دامت افاضاته
با تاثر عمیق از ارتحال عالم بزرگوار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای خاتمی (1) - رضوان الله تعالی علیه - جنابعالی را كه فرزند سومین شهید محراب ، مرد علم و عمل ، صدوقی عزیز - رحمه الله علیه - می باشید و خود فردی با كفایت ، متدین و مدیرهستید را به سمت نماینده خویش و امام جمعه یزد منصوب می نمایم . و با شناختی كه ازشما دارم ان شاءالله در رفع نیازمندیها و مشكلات آن دیار موفق خواهید بود، و مردم شریف و متدین یزد را به وظایف اسلامی شان آشنا نموده و چون گذشته به آنان درزمینه های مختلف خدمت خواهید كرد.
امیدوارم اهالی یزد عموما و روحانیون و علمای اعلام آن استان و نهادهای انقلابی همكاریهای لازم را در برگزاری هر چه باشكوهتر این فریضه وحدت آفرین ودشمن شكن انجام خواهند داد. والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته .
روح الله الموسوی الخمینی
1- مرحوم حضرت آیت الله  روح الله خاتمی از یاران قدیم امام خمینی(ره) ، تا پیش از شهادت سومین شهید محراب صدوقی "به دست گروهك تروریستی منافقین "، امام جمعه اردكان بود و پس از شهادت ایشان به امامت جمعه یزد منصوب شد. امام خمینی بعد از  رحلت ایشان پیامی مشتمل بر بیان خدمات وی و تجلیل از ایشان صادر كردند
.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا