بسیج سازندگی شهرستان خاتم مقام اول را در بین شهرستانهای استان كسب نمود.

یزدفردا"سید ناصر امامی فرماندار شهرستان در جلسه برنامه ریزی بسیج سازندگی شهرستان تصریح كرد بنا به اعلام سازمان بسیج سازندگی استان بسیج سازندگی شهرستان خاتم به لحاظ اجرای طرحهای عمرانی و همچنین همكاری ادارات با این سازمان مقام نخست را در استان كسب نموده است .

فرماندار خاتم در ادامه افزود الحمدا... بسیج در همه عرصه ها آرام بخش ترین نوید برای مقام معظم رهبری و مردم می باشد و در جنگ تحمیلی نقش خود را به خوبی ایفا نمود و بعد از جنگ نیز در سایر عرصه ها و بخصوص در عرصه های توسعه و عمران كشور خدمات بسیار خوبی ارائه نموده است ساخت و اجرای پروژه های سد سازی ، راه و ترابری عمرانی و ... بدست متخصصین این نهاد از جمله این طرحها است .

امامی در ادامه با اشاره به اقدامات و همكاری ادارات در سال گذشته اظهار امیدواری نمود انشاءا... تمامی دستگاهها و ادارات این شهرستان همانند سال 88 آماده واگذاری پروژه های خود بخصوص پروژه های روستایی به بسیج سازندگی باشند و اینجانب از مسئولین محترم می خواهم تا نهایت همكاری را با بسیج سازندگی داشته تا انشاءا... شاهد اجرای پروژه های عمرانی سایر نهادها بدست این نیروی برومند باشیم .

در ادامه جناب سرهنگ حكیم آبادیان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به مستندات قانونی در زمینه بسیج سازندگی تصریح كرد بسیج سازندگی با تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری و تصویب مجلس تشكیل گردید و هدف آن بكارگیری جوانان بخصوص در ایام فراغت و همچنین بكارگیری فارغ التحصیلان بیكار و آشنایی آنها با فرهنگ كار می باشد بسیج سازندگی در سطح استان كارهای بسیار خوبی انجام داده است و بسته به نیاز شهرستانها می تواند در سایر زمینه ها فعالیت نماید و الحمد ا... شهرستان خاتم یكی از بهترین مناطقی است كه در این زمینه با بسیج همكاری داشته و در سال گذشته مقام اول را كسب نموده است .

و انشاءا... در سالجاری نیز بتوانیم با همكاری ادارات در این زمینه فعالیت خوبی را داشته باشیم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا