چهره محبوب برخی نمایندگان با بیانیه ها تخریب نمی شود

محمد رضا حائری زاده

سرپرست روزنامه کیهان در یزد


امروز که برخی نمی توانند در مقابل مصوبات و قانون، سر تعظیم فرود آورند، با پرداختن به حاشیه ها و حمله به اشخاص و برخی شخصیت های مردمی و محبوب در جامعه، می خواهند افکار عمومی را به انحراف کشیده و از واقعیت ها دور سازند.

دمیدن دوباره شیپور تحریک مردم در خصوص مرز مشخص و قانونی بین اردکان و میبد که در یادداشت قبلی تحت عنوان رگه هایی از فتنه سبز به آن اشاره شد، حکایت از این امر دارد که واقعیت های دیگری را نیز باید در آن جستجو کرد. برخی افراد که در شرایط کنونی خود را آنچنان در جایگاه قوی مردمی نمی یابند، در مقابل نیز، توان تحمل رشد محبوبیت و مقبولیت دیگران نیز برایشان سخت و دشوار است، سعی می کنند به نوعی به صورت مستقیم و رو در رو این عزیزان را وارد صحنه اطلاعیه ها و بیانیه ها و سایت ها کنند، تا شاید به خیال خام خود بتوانند، خدشه ای به چهره محبوب و فعال دیگران در بین مردم منطقه وارد نمایند.

جایگاه شخصیتی، ساده زیستی، صداقت، مردمی بودن، فعال در عرصه قانون گذاری کشور، خدمت به خلق خدا و دهها دلیل دیگر در برخی عزیزان نماینده در استان به قدری در جان و قلب مردم ریشه دوانیده که چنین حرکات و اقدامات ساده و سطحی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به اعتبار و موقعیت آنها وارد سازد.

محبوبیت برخی نمایندگان استان در بین مردم و حتی در برخی جوامع در سطح کشور به صداقت و ابعاد انسانی و مردمی آن بازمی گردد و آرایی را که کسب نمودند نیز بدلیل همین ابعاد وجودی آنهاست و در حقیقت آرای واقعی مردم را بخود اختصاص داده اند و هیچگاه برای کسب رأی لازم و راه یابی به مجلس شورای اسلامی، تابلوی نام دیگران را بالای سر خود نصب نکردند.

اگر بسیاری از مردم و جوانان امروزی، چیزی از گذشته در ذهن ندارند، ما خبرنگاران، تاریخ و گذشته را حداقل از 20 سال گذشته برای روشن شدن افکار عمومی در آرشیو خود نگه داشته ایم.

وظیفه همه در سطح استان، ایجاد همدلی و رفاقت و دوستی و تعامل با مردم و مسوولین است و اگر افرادی در جایگاههای خاص و مدیریتی هستند این وظیفه بر دوش آنها سنگین تر و مهم تر خواهد بود.

مردم برخی مناطق استان نباید چوب برخی افرادی را بخورند که در لباس ظاهری دلسوز و خدمت گزار ظاهر می شوند، ولی در باطن به دنبال اهداف سیاسی، بهم زدن جو حاکم و آرام در استان و تخریب دیگران و در نهایت مطرح نمودن بیشتر خود در سطح جامعه می باشند.

در این یادداشت نه از فردی حمایت می کنیم و نه در صدد تخریب شخصی هستیم، بلکه باید واقعیتهای جامعه را پذیرفت، به قانون و مردم احترام گذاشت، حریم دیگران را رعایت کرد و به آرامش و همدلی کمک نمود. انشاا...

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا