در آستانه 14 خرداد صادر شد:

پیام نماینده مردم یزد و صدوق بمناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)

یزدفردا " نماینده مردم یزد و صدوق بمناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پیامی به شرح زیر صادر کرد .

در آستانه رحلت ملکوتی و عروج امام راحل و عظیم الشان هستیم، شخصیتی کم نظیر و آسمانی که با دم مسیحایی خود امت اسلامی بویژه مردم مسلمان ایران را حیاتی دوباره بخشید و مجد و عظمت اسلام را به منصه ظهور رساند.
یکی از بهترین دست آوردهای مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بازخوانی اندیشه های نابی است که بزرگترین میراث امام و انقلاب محسوب می شود و می تواند دست مایه ای برای وحدت همه گرایش های درون نظام قرار گیرد.
در این راستا همه رسانه ها بویژه صدا و سیما که امام راحل آن را دانشگاه عمومی نامید، موظفند افکار و اندیشه های حضرت امام را با رعایت امانت داری و جامعیت به مردم بویژه نسل جوان بازگو نماید.
و با نشست ها و مصاحبه ها با یاران و شاگردا ن مخلص امام در جهت تبیین ابعاد شخصیت امام بکوشند.
امید آنکه مراسم امسال نیز با تبعیت از رهنمود های مقام معظم رهبری همچون سالهای گذشته با شکوه فراوان در سراسر کشور و سایر کشور ها به صحنه ای از اقتدار ملی ـ اسلامی تبدیل گردد. و ،با وحدت کلمه بتوانیم دست آوردهای عظیم انقلاب خمینی کبیر (ره) که آرمان شهیدان والا مقام است را تداوم بخشیم انشاء ا...
علی اکبر اولیاء
نماینده مرد م یزد و صدوق

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا