سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری یزد:فعالیت های عمرانی دارای منطق و مقدمه علمی باشد


یزدفردا"در همایش نحوه تولیدات بتنی به روش خیس متراكم كه در روز سه شنبه بیست ویكم اردیبهشت ماه و با حضور متخصصان و كارشناسان در یزد برگزار شد، بر رعایت ویژگیهای منطقی و علمی در اجرای پروژه ها تأكید گردید.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل شهرداری یزد در این همایش مهندس احمد زرگرباشی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری یزد با اشاره به تأمین بودجه شهرداریها از سوی مردم، سفارش كرد ما باید امانتدار باشیم و فعالیتهای عمرانی را با منطق و مقدمه علمی انجام دهیم.
گفتنی است در این همایش كه از مشاركت شهرداری یزد با بخش خصوصی برپا شده بود از سوی مهندس نیما مقدم چگونگی نحوه تولیدات بتنی به روش خیس متراكم تبیین گردید و توسط دكتر فریدون رضایی و دكتر محسن تدین از اعضای هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا در خصوص بتن و چگونگی تولید و پذیرش جداول بتنی پیش ساخته سخنانی ایراد شد. خاطرنشان می شود امام جمعه شهرستان اردكان، فرماندار شهرستان رفسنجان، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر یزد، كارشناسان دفتر فنی استانداری، شهرداری یزد ، اداره كل راه و ترابری استان، سازمان مسكن و شهرسازی، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و شركت تعاونی دهیاریهای شهرستان یزد از شركت كنندگان در این همایش بودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا