استخدام در بانك شهر


یزدفردا :در راستاي تأمين نيروي انساني بانك شهر در پست متصدي امور بانكي، از بين دارندگان مدارك كارداني و كارشناسي به منظور شركت در آزمون ورودي، ثبت نام به عمل مي آيد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل شهرداري يزد بانك شهر به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز خود در تهران، مراكز استانها و كلانشهرهاي كشور از طريق آزمون استخدامي و مصاحبه حضوري جهت پست متصدي امور بانكي از متقاضيان زن و مرد واجد الشرايط كه داراي مدارك كارداني و كارشناسي در رشته هاي بانكداري ، حسابداري، مديريت مالي ، بازرگاني و صنعتي، اقتصاد نظري و بازرگاني و رياضي كاربردي مي باشند دعوت به همكاري مي نمايد.
گفتني است از بين دارندگان مدارك كارداني، متولدين 1/1/1364به بعد و از بين دارندگان مدارك كارشناسي، متولدين 1/1/1362 به بعد مجاز به ثبت نام مي باشند.
شايان ذكر اينكه اعضائ خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان بالاي 30درصد ، آزادگان بيش از دو سال و فرزندان كاركنان شهرداري ها كه تمايل به شركت در اين آزمون را دارند حداكثر به ميزان دو سال به فرجه سني مشخص شده براي شركت آنها در آزمون اضافه مي گردد.
خاطرنشان مي شود مهلت ثبت نام در اين آزمون تا پايان وقت روز جمعه 17/2/1389 تعيين شده و متقاضيان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت بانك شهر با آدرس WWW.CITY- BANK.IRمراجعه نمايند.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا