گزارش تصویری  حواشی سفر وزیر ارشاد به یزد

(سفر وزیر ارشاد به یزد11)

یزدفردا "میرجلیلی خبرنگاریزدفردا "وزير ارشاد صبح پنج‌شنبه ساعت 6:45 به فرودگاه يزد رسيد و ساعت 8:30 نيز يزد را به مقصد تهران ترك كرد و آخرين جلسه خود را كه جلسه‌اي با اصحاب رسانه استان يزد بود، در پاويون فرودگاه برگزار كرد.

به دنبال سفر اخير وزير ارشاد به آذربايجان شرقي وزير ارشاد 800 ميليون تومان به نشريات و مطبوعات اين استان كمك كرد كه به دنبال آن مسئولان خانه مطبوعات استان يزد نيز درخواست حمايت از وزير ارشاد را داشتند اما قناعت مردم يزد در نامه‌ درخواست آنها به وضوح قابل مشاهده بود زيرا مبلغ درخواستي مسئولان خانه مطبوعات استان يزد تنها 10 ميليون تومان بود كه اين رقم يك هشتادم كمك وزير به رسانه‌هاي آذربايجان شرقي بود.

در اين سفر ماشيني نيز به خبرنگاران استان يزد اختصاص يافت و هشت خبرنگار و عكاس اين استان از ساعت شش صبح تا 9 شب پاي ثابت سفر آقاي وزير به استان يزد بودند.

هماهنگي‌هاي خبرنگاران اين سفر از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد صورت گرفت كه جاي تقدير دارد زيرا در سال‌هاي گذشته دست كم وزير ارشاد دو بار به استان يزد سفر كرد اما رسانه‌ها پس از خروج آقاي وزير از حضور ايشان در يزد مطلع شدند.


گزارش تصویری :




























































































































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا