گزارش تصویری :ورود وزیر ارشاد به یزدو دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

یزدفردا "میرجلیلی خبرنگاریزدفردا "سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به استان یزد در فرودگاه مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت و سپس به همراه استاندار یزد، معاونان استاندار ، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسئولان فرهنگی استان با حضور در مسجد حظیره به مقام والای شهید صدوقی ادای احترام کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین صدوقی نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به فعالیتهای خوبی که در نهادهای فرهنگی برای ارتقای فرهنگ کشور صورت گرفته است گفت : با توجه به تاکید مکرر مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی باید در سال همت مضاعف و کار مضاعف،‌ اقتدار فرهنگی خود را افزایش دهیم
سیدمحمد حسینی افزود: امسال برای نخستین بار جشنواره قرآنی فجر در کشور برگزار می‌ شود و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا همزمان با برگزاری نخستین جشنواره قرآنی فجر در تهران، این جشنواره در استانی که به نام دارالعباده مزین است نیز برگزار شود.

نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه یزد نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ‌های فرهنگی صورت گرفته در جامعه،‌ این فعالیت ‌ها را برخوردار از جایگاهی رفیع دانست و اظهار داشت: کسانی که مسئولیت فرهنگی دارند، مسئولیتی بس خطیر دارند.

حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی انقلاب اسلامی را انقلابی با زیربنای فرهنگی توصیف کرد و افزود: همه وظیفه داریم در حفظ دستاوردهای انقلاب و شعارهای جمهوری اسلامی پافشاری کنیم.
وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه اصل انقلاب برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با توجه به شرایط حساس کنونی بتوانیم از این اصول حمایت کنیم که استقلال و آزادی خود تضمین‌کننده اسلامیت و جمهوریت نظام است.
صدوقی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در پایداری انقلاب و اندیشه‌های امام راحل تحت رهبری، مقام معظم رهبری در اشاعه فرهنگ موفق باشیم.


گزارش تصویری از مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :




























































































یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا