امام جمعه محمدآباد يزد:

براي عملياتي كردن پيام نوروزي رهبري بايد ارامش و امنيت ملي را تقويت كنيم

یزدفردا ا – امام جمعه محمدآباد يزد در اولين جلسه توجيهي سياسي كه در نمازخانه فرماندهي انتظامي استان برگزار شد بيان داشت: براي عملياتي كردن پيام نوروزي رهبري بايد آرامش و امنيت ملي را تقويت كنيم.

به گزارش یزدفردا ، در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين مدرسي امام جمعه محمدآباد ضمن تبريك ولادت عقيله بني هاشم حضرت زينب (س) اظهار داشت: هر سال از سوي رهبر معظم انقلاب به نام و عنواني مزين مي شود و رهبر معظم انقلاب با توجه به نياز جامعه سال را نامگذاري مي كند چرا كه يكي از مهمترين وظايف رهبري در نظام جمهوري اسلامي تعيين سياستهاي كلي است و امسال نيز به نام "همت مضاعف و كار مضاعف" نامگذاري شده است .


وي ادامه داد: همت مضاعف كه در قران و در روايات نيز آمده است اراده اي است كه هر انسان در مراد خوب ذوب مي شود و نوع عاليتر اراده است.

امام جمعه محمدآباد تصريح كرد: در سال دوم دهه چهارم به سر مي بريم كه به نام دهه پيشرفت و عدالت نامگذاري شده است و سال 1404 شمسي پايان دهه چهارم است كه ملت ايران با مسئولين تلاشگر قدرت برتر خواهند داشت پس بايد همت و كار مضاعف در آن ديده شود .

وي تصريح كرد: يكي از جلوه هايي كه مي تواند چشم انداز 20 ساله را آشكار سازد نيروي انتظامي است كه با همت و كار مضاعف و همكاري با ساير سازمانها زودتر مي توانيم به اين چشم انداز برسيم.

حجت الاسلام و المسلمين مدرسي خاطرنشان كرد : براي اينكه پيام رهبري را عملياتي كنيم بايد آرامش و امنيت ملي و اتحاد و همدلي را تقويت كنيم و انگيزه ها در وجود نيروي انتظامي نيز تقويت شود چرا كه خدمات نيروي انتظامي بستري براي ظهور حضرت ولي عصر (عج) مي باشد .همچنين با همت و كار مضاعف به مسئوليهاي خود جامعه عمل بپوشانيم و نظم و انضباط را سرلوحه كار قرار دهيم.

لازم به ذكر است قبل از اين جلسه اولين مراسم صبحگاه نيروهاي نظامي در سال جديد نيز برگزار شد و فرمانده انتظامي استان يزد در اين مراسم از تلاشها و خدماتي كه مأموان در سال 88 انجام داده بودند تقدير و تشكر كرد و بيان نمود: تصادفات فوتي در سال گذشته 9 درصد كاهش داشت كه اين امر با همكاري و وحدت پليس با ساير دستگاهها و مردم صورت گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا