بازديدفرماندار خاتم از پروژه احداث مخزن 5000 مترمكعبي آب هرات


یزدفردا:فرماندار و رئيس ستاد حوادث غير مترقبه شهرستان از پروژه احداث مخزن 5000 مترمكعبي آب هرات بازديد کرد .

در اين بازديد كه به اتفاق مسئول اداره آبفاي شهري ، دبير ستاد حوادث و كارشناس شهري و روستايي فرمانداري انجام شد، فرماندار خاتم تصريح كرد: با توجه به حجم بالاي اشتراكات و ساختمان سازي در بعضي مواقع و بخصوص در فصل تابستان شهروندان بعضاً با مشكل كم آبي مواجه مي گردند كه با توجه به مشكل مذكور و با توجه به پي گيريهاي بعمل آمده احداث يك باب مخزن 5000مترمكعبي پيشنهاد گرديد كه ضمن اخذ موافقت احداث اين طرح مبلغ 1500 ميليون ريال از محل اعتبار ماده ده دور دوم سفر رياست جمهوري به استان يزد و مبلغ 500 ميليون ريال در سفر استاندار محترم به شهرستان (از محل 179150 ميليون ريال اعتبار مديريت خشكسالي) به اين پروژه اختصاص يافت و اين پروژه در حال حاضر با 20% پيشرفت در حال انجام است .

امامي در ادامه افزود اين پروژه در ابعاد 40/8 متر در 35/20 متر مربع مي باشد كه بر اساس برآورد انجام شده مبلغ 6000 ميليون ريال اعتبار نياز دارد لذا ضمن تقدير و تشكر از جناب آقاي فلاح زاده استاندار محترم و همچنين مدير كل محترم بحران استان درخواست مي گردد مابقي اعتبار مورد نياز اين طرح كه از ضروريات شهرستان مي باشد را در سال جاري از محل اعتبارات استاني تخصيص دهند تا انشاءا... پروژه مذكور حداكثر تا دهه فجر سال 89 به بهره برداري برسد و انشاءا... با بهره برداري اين پروژه تا ده سال آينده بدون هيچگونه مشكلي آب شهروندان تامين خواهد شد .

فرماندار در ادامه از عمليات اصلاح و بازسازي شبكه آب شهري هرات نيز بازديد و عنوان داشت با توجه به فرسودگي قسمتهايي از شبكه هاي آبرساني مبلغ 1000 ميليون ريال از اعتبارات عمراني استان جهت اصلاح و تجهيز شبكه مذكور احتصاص يافته كه تاكنون بيش 5000 متر مربع اصلاح و بازسازي انجام شده است و انشاءا... تا پايان سال كليه شبكه هاي فرسوده اصلاح خواهد شد امامي در پايان كل اعتبارات تخصيص يافته در دولتهاي نهم و دهم را در بخش آبرساني به شهر هرات بيش از 23 ميليارد ريال عنوان و از دولتمردان تشكر نمودند.


گزارش تصویری:

























































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا