مدير عامل مخابرات يزد پژوهشگران را به طراحي ساخت ام . دي . اف هوشمند فراخواند

یزدفردا "مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد در نشست مشترك مسئولان مخابرات استان با دفتر ارتباطات صنعت دانشگاه آزاد يزد در محل دفتر معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد يزد پژوهشگران را به طراحي ساخت ام. دي . اف هوشمند فراخواند.
وي با اشاره به ديجيتال شدن تجهيزات مخابراتي گفت: با ديجيتال شدن تجهيزات مخابراتي نياز به فضا كم شد و از حجم كار نيز كاشته شد، اما در بخش ام. دي. اف مخابرات هنوز ما دچار برخي مشكلات هستيم به همين دليل پروژه اي با عنوان (( طراحي و ساخت ام. دي. اف هوشمند)) را بعنوان يكي از اولويتهاي پژوهشي مطرح كرده ايم و آماده پذيرش پيشنهاد پژوهشي كاربردي هستيم و مطمئنيم در صورت موفقيت اين پروژه، ساير استانها نيز از آن استقبال خواهندكرد.
در ادامه مسئولان دانشگاه آزاد حاضر در نشست پيرامون مسائلي چون نحوه همكاري دانشگاه آزاد با مخابرات در زمينه همكاري هاي پژوهشي، آمادگي دانشگاه آزاد در انجام پروژه هاي پژوهشي مخابرات و ... به ايراد سخن پرداختند.
در پايان اين نشست به پاس همكاري موثر مخابرات استان يزد در خصوص پذيرش دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي يزد در قالب دوره هاي كارآموزي ، كارورزي و بازديد علمي از سوي معاون پژوهشي اين دانشگاه به مديرعامل مخابرات استان اهدا شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا