در نشست شورای برنامه ریزی وتوسعه استان یزد؛

سند توسعه فرابخشی امور جوانان به تصویب رسید

یزدفردا:در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که به ریاست استاندار و با حضور معاون طرح و برنامه سازمان ملی جوانان کشور، دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و مدیرکل دفترامور تربیتی این سازمان برگزار شد سند توسعه فرابخشی امور جوانان به تصویب رسید.
در این نشست استاندار یزد جوانان را از عظیم ترین سرمایه های یک کشور برشمرد و افزود: سند توسعه فرابخشی ساماندهی امورجوانان استان فرصتي براي مجموعه نظام ، سازمان ها و نهادهاي مديريتي استان خواهد بود تا بتوانند رويكردها و راهبردهاي خود را با آن هماهنگ نموده و در راستای اهداف جوانان برنامه ریزی کنند.
وی از فعالیتهای چشمگیر سازمان جوانان استان یزد در حوزه جوانان تقدیر نمود و گفت: یکی از ویژگی های مهم سند توسعه فرابخشی امور جوانان، دست یابی سازمان جوانان استان به یک نقشه راه است که در افزایش کارآیی سازمانی ، نقش بسزائی دارد.
استاندار یزد اصلی ترین فعالیت سازما ن جوانان سیاستگذاری، نظارت ، پیگری و ارائه راهکار برای رفع مشکلات جوانان برشمرد و بر مجری بودن سایر دستگاه ها و همکاری با سازمان جوانان تاکید کرد.
" محمد رضا فلاح زاده" همچنین با اشاره به نزدیک شدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواستار برنامه ریزی و آمادگی هر چه بیشتر دستگاه ها برای این امر مهم شد.
استاندار یزد به توجه ویژه بر مباحث تحکیم بنیان خانواده ، طلاق، انتخاب زوج در این سند تاکید کرد.
در ادامه این نشست کارشناس واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد گفت: سند توسعه فرابخشی ،سندي راهبردي است كه با توجه به قابليت‌ها، امكانات، محدوديتها و مسائل اساسي؛ جهت‌گيري‌هاي اصلی، هدفهاي كمي و كيفي بلندمدت و ميان‌مدت، فعاليتهاي محوري و سياستهاي قضائي و منطقه‌اي و همچنين اقدامات مهم محوري و فعاليت‌های اولويت‌دار را در راستای برنامه های 11 گانه جوانان تبيين مي‌نمايد.
" محمد شریفی" در ادامه مختصری از سند توسعه فرابخشی امور جوانان را ارائه نمود.
لازم به ذکر است در پایان مقرر گردید ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد به صورت چرخشی و به ریاست استاندار و یا یکی از معاونین ایشان در شهرستان ها برگزار شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا