دبير انجمن مديران صنايع و معادن يزد:

در سال جاري صنعت نياز بيشتري به حمايت بخش دولتي دارد و معناي حمايت نبايد با دخالت اشتباه گرفته شود.


يزدفردا: دبير انجمن مديران صنايع و معادن استان يزد گفت: در سال 89 صنعت نياز بيشتري به حمايت بخش دولتي دارد.
به گزارش صادقی  خبرنگار يزدفردا از يزد، 
 ظهر امروز جمعي از اعضاي انجمن مديران صنايع و معادن يزد در دیدار با معاون برنامه ریزی استانداری یزد به طرح مشكلات واحدهاي صنعتي خود پرداختند و معاون استاندار نيز قول مساعد براي رفع اين مشكلات داد.
معاون برنامه‌ريزي استاندار يزد خطاب به صاحبان صنايع اظهار داشت: شادي شما شادي ماست و كمك به شما كمك به خود ماست و هر گامي كه راي پيشرفت صنعت استان برداشته مي‌شود، گامي است كه به سوي خودكفايي برداشته خواهد شد.
محمدرضا بابايي افزود: بيشتر مشكلات و مسائلي كه در جامعه وجود دارد، با رشد صنعت از بين مي‌رود و مسئولان تمام توان خود را بر رفع اين مشكلات خواهند گذاشت.
وي با اشاره به قانون هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار اميدواري كرد: با اجرايي شدن اين قانون و اختصاص يارانه به صنعت، اين بخش رونق فوق‌العاده‌اي بگيرد.

احمد آزادمرد
دبير انجمن مديران صنايع و معادن استان يزد در این دیدار  با بيان بخشي از مشكلات صنايع استان يزد اظهار داشت: اميدواريم با توجه به نامگذاري سال جديد از سوي رهبر معظم انقلاب به نام همت مضاعف و كار مضاعف، سال 89 سالي پر از شكوفايي براي صنعت و معدن استان يزد باشد.
وي افزود: سال جاري در حالي آغاز شد كه بحث هدفمند كردن يارانه‌ها مهم‌ترين و داغ‌ترين بحث صنعت است و به طور طبيعي به اقتضاي اجراي اين طرح، مشكلات زيادي براي صنعت در پيش خواهد بود.
آزادمرد عنوان كرد: در سال جاري صنعت نياز بيشتري به حمايت بخش دولتي دارد و معناي حمايت نبايد با دخالت اشتباه گرفته شود.
دبير انجمن مديران صنايع و معادن استان يزد خاطرنشان كرد: شايسته است كه دولتمردان به واحدهاي صنعتي مراجعه كنند و به صورت ريز مشكلات صنعتگران را ببينند و براي رفع آن بكوشند.
آزادمرد با اعلام آمادگي انجمن مديران صنايع و معادن يزد براي همكاري براي حل مشكلات صنعت و معدن اين استان اظهار داشت: انجمن در سال گذشته يكي از مهم‌ترين فعاليت‌هاي خود را به همكاري صنعت و دانشگاه اختصاص داده بود كه در اين راه موفقيت‌هاي چشمگيري حاصل شد كه اساسي‌ترين آن همكاري بين دو بخش صنعت و دانشگاه و توافق بر تاسيس دانشكده صنعت در استان يزد است.
وي افزود: همچنين با حمايت‌هاي معاون برنامه‌ريزي استاندار يزد، انجمن مديران صنايع و معادن اين استان موفق شد مقدمات عقد تفاهمنامه تشكيل انجمن همكاري‌هاي يزد و ايتاليا را فراهم كند تا اين تفاهمنامه پس از سفر سفير ايتاليا به يزد كه در ارديبهشت‌ماه سال جاري صورت خواهد گرفت، به امضا طرفين برسد.
آزادمرد همچنين ضمن تشكر از حمايت‌هاي بي‌دريغ معاون برنامه‌ريزي استانداري يزد از صنعت استان يزد، خواستار حمايت بيشتر و جدي‌تر وي از صنعتگران اين استان شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا