امام جمعه موقت يزد:تمامي مسلمانان بايد از لبنان و فلسطين حمايت كنند

يزدفردا: امام جمعه موقت يزد گفت: تمامي مسلمانان جهان بايد بااتحاد و همدلي از مردم لبنان و فلسطين حمايت كنند.


به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا به نقل از خبر گزاري  فارس "ابوالقاسم مناقب در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر يزد افزود: رژيم اشغالگر قدس با هدف تضعيف ملت‌هاي اسلامي به تهاجمات در لبنان ادامه مي‌دهد اما اعلام همبستگي ملت‌هاي اسلامي باعث خواري آنها شده است.
وي با اشاره به اقدامات حزب الله لبنان گفت: اين شيعيان معتقد با قدرت ايمان و اراده و خودباوري خود، دشمنان را متحير كرده‌اند.
حجت الاسلام مناقب اظهار داشت: شرايط به گونه‌اي است كه صهيونيست‌ها بازنده اين جنگ هستند، پس با آمدن به دامن مردم و اسلام لااقل خودتان را نجات دهيد.
وي تصريح كرد: رژيم صهيونيستي، اين روزها مردم و به ويژه كودكان بي‌دفاع، مظلوم و ستمديده فلسطين و لبنان را به خاك و خون مي‌كشد.
امام جمعه موقت يزد با اشاره به حمايت آمريكا از رژيم صهيونيستي و وتو كردن قعطنامه سازمان ملل از سوي اين كشور گفت: مدعيان حقوق بشر از جنايتكاران از خدا بي‌خبر اسراييل حمايت مي‌كنند.
مناقب خاطر نشان كرد: سكوت دولت‌هاي جهان اسلام در برابر تجاوز وحشيانه اسراييل به مردم بيگناه لبنان و فلسطين نابخشودني است. حمايت كشورهاي اسلامي مي‌تواند موجب عقب نشيني اسراييل و صهيونيست از لبنان و فلسطين شود.
حجت الاسلام مناقب ادامه داد: امروز مقاومت مردم لبنان در برابر تجاوز اسراييل ستودني است و اين مقاومت‌هاي نشأت گرفته از ايمان به خداوند، موجب ترس و وحشت صهيونيست‌ها شده است.
وي در پايان بر ضرورت همفكري سران كشورهاي اسلامي براي جلوگيري از تجاوزات اسراييل تأكيد كرد و گفت: ملت‌هاي مسلمان هم بايد با اتحاد و وحدت در برابر تجاوزات اسراييل، فرياد بر آورند.
در پايان نمازگزاران جمعه يزد با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل كشتار مردم بي‌دفاع فلسطين و لبنان را به شدت محكوم كردند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا