سازمان وظيفه عمومي ناجا، مشمولان مردادماه را به خدمت فراخواند


سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، نحوه اعزام به خدمت مشمولان زير ديپلم و ديپلم در مردادماه سال جاري را اعلام كرد.

به گزارش يزدفردا" سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي اعلام كرد؛ كليه مشمولان داراي تحصيلات ديپلم و زير ديپلم متولدين سال 1355 تا پايان سال 1366 بايد جهت اعزام به خدمت مقدس سربازي با در دست داشتن برگه اعزام به خدمت به مراكز تعيين شده در مراجعه كنند.
بر اين اساس، كليه مشمولان ديپلمه غايب و غيرغايب ساكن تهران كه زمان اعزام آنها در برگه‌‏هاي اعزام به خدمت صادره از مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات معاونت نظيفه عمومي ناجا مردادماه سال 85 قيد شده است بايد در ساعت 7 صبح روز چهارشنبه مورخ 18 مرداد و كليه مشمولان عادي (زيرديپلم) غايب و غيرغايب مزبور در ساعت 7 صبح روز پنج‌‏شنبه مورخ 19 مرداد 85 به سازمان وظيفه عمومي ناجا، واقع در ميدان سپاه مراجعه و حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
همچنين، كليه مشمولان ديپلمه غايب و غيرغايب ساكن شهرستان‌‏ها كه زمان اعزام آنها در برگه‌‏هاي اعزام به خدمت صادره از مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات معاونت نظيفه عمومي ناجا مردادماه سال 85 قيد شده است،‌‏ بايد در ساعت 7 صبح روز چهارشنبه مورخ 18مرداد و كليه مشمولان عادي (زيرديپلم) غايب و غيرغايب مزبور در ساعت 7 صبح روز پنج‌‏شنبه مورخ 19 مرداد 85 به معاونت وظيفه عمومي استان مربوطه (در مركز استان) مراجعه كنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
بر پاياه اين گزارش، همچنين كليه مشمولان حداقل 15 روز قبل از موعد اعزام با مراجعه به مراكز بهداشت بايد واكسن مننژيت را (به صورت رايگان تزريق كنند و اين موضوع با ذكر تاريخ توسط واكسيناتور در برگه اعزام به خدمت آنها و يا در برگه واكسيناسيون كه همراه دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي از دفاتر پست دريافت كرده‌‏اند، درج و ممهور شود.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا