18 نخبه مسجدی در یزد تجلیل شدند

  • یزدفردا :18 نخبه مسجدی استان یزد در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد و مشاور فرهنگی استاندار با اهداء لوح سپاس و جوایزی تجلیل شدند.

  • یزدفردا :  البته خبری از نام افراد نخبه نیست و علی رغم درخواست کاربران وهمچنین تذکرات مکرر در زیر اخبار همکاران روابط عمومی متاسفانه به نظر می رسد انتشار نام افراد عرف نبوده و هرچند که  مبتای اینگونه مراسم ها تشویق افراد و ترغیب دیگران برای تلاش بیشتر است ،اما تنها به تعداد افراد برگزیده در خبر ها اشاره شده و نامی از این افراد برده نمی شود و در صورتی که اگر نام افراد برگزیده منتشر شود نه تنها باعث تشویق افراد خواهد شد بلکه دیگران هم سعی در رسیدن به آنها خواهند نمود .
  • به هر حال ما نظرات کاربران را مد نظر قرار داده و از طرق مختلف به دوستان انعکاس می دهیم و متاسفانه به نظر می رسد دوستان تهیه کننده اینگونه اخبار  خبر های ارسالی خود در رسانه ها را بررسی هم نمی کنند و امید واریم با کمک همه در جهت ساختن فردای بهتر وطنمان تلاش نموده و قدر گذار جوانان پرتلاش  و آینده سازان ایران عزیز باشیم و بدانیم هر هزینه ای برای معرفی جوانان نخبه و نمونه انجام دهیم تنها سرمایه گذاریی  خواهد بود که چند برابر در آینده سود خواهد داد !!!

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین دوست محمدی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه نخبگان مسجدی باید پیام خود را به جهانیان ارسال کنند، افزود : نخبگان متولیان اصلی رشد جامعه هستند و بدون نخبه رقابتی در جامعه ایجاد نمی شود.
وی با اشاره به اینکه ایران و ایرانی نخبه است ،تاکید کرد : جهان غرب نخبگی را از ایرانیان فرا گرفته اند و اگر ایرانی به خودباوری برسد دنیا را تسخیر خواهد کرد.
دوست محمدی نخبگان را مانعی بر راه عقب ماندگی جامعه ذکر کرد و تصریح نمود :نخبگان وظیفه اصلاح جامعه را قبل از سقوط بر عهده دارند.
وی اظهار داشت : فضای غبار آلود جامعه از موانع اصلی در نخبه پروری است و از سویی دیگر مساجد به عنوان پایگاه ها و مراکزی سالم و مناسب از ظرفیت بالایی برای پرورش نخبه برخوردارند.
وی در ادامه با بیان اینکه پیامبران الهی اولین نخبگان تاریخ بوده اند، اظهار داشت : جریان فتنه از ابتدای تاریخ و خلقت آدمی و از زمان هابیل و قابیل وجود داشته و شکل گرفته است .
گفتنی است،همایش تکریم نخبگان مسجدی با هدف شناسایی و تکریم نخبگان مسجدی نشر و ترویج روحیه مسجدی در بین جوانان برگزار شد.
حضور در مسجد ، فعالیت های علمی ، پژوهشی ، عمران و آبادانی مسجد ، نوآوری و اختراع ، کار فرهنگی ، فعالیت قرآنی ، هنری و ورزشی از معیارهای انتخاب نخبه مسجدی در این همایش بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا