با حضور شرکتهای معتبر استان یزد

اولین جشنواره استانی رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) در یزد گشایش یافت


یزدفردا"اولین جشنواره استانی رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎یزدفردا"بوک) یزد، با حضور فعالان بازار رایانه همراه، عصر دوشنبه سوم اسفندماه در موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) افتتاح شد.
دبیر جشنواره رایانه همراه استان در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت:این جشنواره با حضور نمایندگی شرکتهای معتبر کشور و نام های تجاری بین المللی برپا شده است که هدف آن ترویج فرهنگ کاربری رایانه همراه در بین عموم مردم لحاظ شده است.
مهدی سپهر با اشاره به ارایه آخرین دستاوردها و فناوری نوین در جهان در زمینه رایانه همراه، خاطر نشان کرد: برخی از شرکتهای حاضر، نمونه ای از لپ تاپ و نوت بوک را به نمایش گذاشته اند که به عنوان آخرین فناوری روز دنیا شناخته می شوند.
وی خاطر نشان کرد: تصور می شود در مجموع، فضایی فراهم شده است که عموم متخصصین و کاربران رایانه همراه بتوانند کارآیی، تفاوت و تشابه و حتی پارامتر قیمت لپ تاپ و نوت بوک بررسی و مقایسه کنند.
سپهر، از ارایه تخفیف ویژه نمایشگاهی به تمام شرکت کنندگان خبر داد و افزود: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، در این نمایشگاه مسقر است و طبق ضوابط اعلام شده، به برخی از دانشجویان مراکز عالی استان و دیگر شهروندان تسهیلات خرید لپ تاپ ارایه می دهد که جزییات آن به زودی اعلام می شود.
دبیر جشنواره استانی رایانه همراه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، در کنار نمایشگاه، نشست ها و کارگاه های تخصصی، با حضور اساتید و کارشناسان مجرب برپا خواهد شد.
وی از همکاری و مساعدت ارگانهای مرتبط به خصوص استانداری،شهرداری، شورای شهر را تشکر نمود و افزود :
این جشنواره با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد، اتحادیه صنف رایانه استان یزد و همچنین موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) برپاشده است.
اولین جشنواره رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) در صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جواد الائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد،از تاریخ سوم تا هفتم اسفندماه 1388 ، از ساعت 13 تا 21 عصر برپا است و بازدید و خرید، برای عموم علاقمندان آزاد است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا