نشست سرپرستان مدارس شبانه روزی مهریز برگزار شد

یزدفردا "نشست سرپرستان مدارس شبانه روزی مهریز در محل اتاق جلسات مدیریت با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی و کارشناس امور شبانه روزی برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش مهریز در این نشست با تشکر از زحمات شبانه روزی سرپرستان در خصوص وظایف و مسئولیت های سرپرستان مدارس شبانه روزی نکاتی را عنوان نمود.

سید جلیل عقیلی با اشاره به اینکه دانش آموزان مدارس شبانه روزی از نقاط دور و محروم در این مدارس به تحصیل مشغول هستند گفت: با عنایت به این موضوع تامین نیازهای این دانش آموزان الزامی است.

وی با برشمردن ویژگی ها و شرایط خاص مدارس شبانه روزی، توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را مهم ذکر کرد وگفت: ارتقای دانش آموزان مدارس شبانه روزی در همه ابعاد از اهدافی است که در مدیریت آموزش و پرورش مهریز دنبال می شود.

وی با اشاره به مشكلات روحي و رواني دانش آموزان شاغل به تحصيل در اينگونه مدارس ضرورت تدوين و اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و فوق برنامه توسط سرپرستان براي جبران كمبود عاطفي اين دانش آموزان را مورد تاكيد قرارداد.

مدیر آموزش و پرورش مهریز با اشاره به اینکه سرانه غذایی روزانه هر دانش آموز در مدارس شبانه روزي12000ریال است که هر سه ماه یک بار به مدارس تخصیص می یابد خواستار توجه بیشتر سرپرستان به برنامه غذایی دانش آموزان و در نظر گرفتن میوه و میان وعده غذایی برای دانش آموزان شد.

معاون پشتیبانی مدیریت نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ویژه مدارس شبانه روزی، اخلاق و رفتار خوب را مهم ترین ویژگی سرپرستان عنوان نمود که باید مورد پذیرش دانش آموزان قرار گیرد تا بهترین عملکرد و همکاری را داشته باشند.

در ادامه این نشست سرپرستان گزارشی از همایش استانی سرپرستان و مطالب مطرح شده در کمیسیونها و کارگروههای این همایش و نیز مشکلات و نیازهای مدارس شبانه روزی خود ارائه نمودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا