دیدار شهردار و اعضای شورای شهر احمدآباد با نماینده مردم اردکان


یزدفردا "نماینده مردم اردکان در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر احمدآباد با وی تاکید نمود ؛ضرورت داشتن برنامه مدون در شکل گیری بافت شهری احمدآباد
نماینده مردم اردکان در جلسه بررسی مشکلات شهر احمدآباد بر جهت گیری حرکت توسعه ای این شهر با توجه به پیشینه افتخارامیز مردمان این سامان تاکید نمود.در این جلسه که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد د در دفتر نماینده مردم اردکان برگزار شد محمدرضا تابش با برشمردن پیشینه این منطقه عالم پرور تصریح کرد: شهر احمدآباد در ابتدای شکل گیری کالبد شهری خود قرار دارد و لازم است تا با یک نیازسنجی دقیق و بررسی و شناخت امکانات و تکیه بر هویت تاریخی و فرهنگی این منطقه، راهبردی منسجم و دقیق با سازو کارهای لازم پیش بینی و بر آن اساس طراحی شهر سامان یابد.
تابش وجود ظرفیتهای بالا در عرصه کشاورزی در احمدآباد را یکی از پتانسیلهای موجود این شهر دانست و افزود: باید برای افزایش راندمان تولید محصولاتی نظیر روناس و پسته که این شهر در اینخصوص در سطح کشور دارای رتبه و اثر است و استقرار صنایع تبدیلی ، بسته بندی و فرآوری، ادارات جهادکشاورزی،صنایع و معادن و بانک کشاورزی اقدامات و حمایت های جدی تری معمول دارند تا هم اقتصاد منطقه بهبود یابدو هم زمینه اشتغال جوانان متعهد این شهر به نحو بهتری فراهم آید.
وی در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته برای توسعه این شهر پرداخت و بر امادگی کامل خود در پیگیری مطالبات مردم احمداباد تاکید نمود.
همچنین شهردار و اعضای شورای شهر احمدآباد نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته و نتایج برخی از پیگیریهای "تابش" جهت مرتفع شدن برخی موانع موجود،اهم موضوعات و مشکلات حال حاضر این شهر نظیر نبود ورزشگاه،آسفالت برخی از معابر،جاده های بین مزارع ،مشکلات بهداشتی و . . . را مطرح نمودند که نماینده مردم اردکان نیز تلفنی مذاکراتی را با مدیران مربوطه انجام داد و بر رفع این موانع تاکید کرد.
همچنین در خصوص تولید انرژی خورشیدی در این شهر که در پهنه کویر قرار دارد مقرر گردید با پیگیری اعضای شورای شهر و بهره گیری از نظر کارشناسان خبره طرحی تهیه و در دور سوم سفر هیات دولت به استان یزد مطرح گردد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا