افتتاح20 کانون فرهنگی هنری مساجد تا پایان سال در اولویت برنامه های ارشاد تفت


یزدفردا:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت تشکیل کانون فرهنگی و هنری مساجد را اولویت برنامه های فرهنگی و هنری این اداره ذکر کرد.

محمد حسن زارعیان با بیان اینکه اولویت برنامه های فرهنگی و هنری این اداره تشکیل کانون فرهنگی و هنری مساجد در تمام سطح شهر تفت و بخش های مرکزی ، نیر و گاریزات است، افزود: در صورت تشکیل 20 کانون فرهنگی هنری مساجد تا پایان سال جاری به تمام مدیران مسئول کانون ها کمک هزینه مشهد مقدس پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به کمک یک میلیون و 500هزار ریالی به کانون ها فرهنگی هنری مساجد در آغاز تاسیس تصریح کرد: تشکیل و تکمیل کتابخانه مسجد ، اهداء کتاب ، برگزاری دوره های آموزشی ، شرکت در اردوهای سیاحتی و زیارتی و خرید مشارکتی از جمله فعالیت های کانون مساجد است.

زارعیان اظهار داشت : تمام مسئولین هیات امنای مساجد در سطح شهرستان با حضور در این اداره و با ارائه درخواست و تکمیل مدارک مربوطه نسبت به تشکیل کانون فرهنگی و هنری مساجد اقدام کنند.

همچنین سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت با اعضا و هیات امنای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان دیدار کرد.

زارعیان، در این دیدار با بیان اینکه با همکاری هیات امنای این مسجد مکان جدیدی به کانون اختصاص داده می شود، اظهارداشت: فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) تفت با همکاری اعضای جدید سرعت بیشتری می گیرد .

وی با اشاره به فعالیت جدید این کانون، اظهارداشت: به زودی کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع) تفت به تجهیزات مختلفی نظیر قفسه کتاب ، صندلی و میز مطالعه مجهز خواهد شد.

زارعیان تصریح کرد: هیات امنای کانون درصدد عضو گیری جدید و تقسیم کار بین اعضا است.

سرپرست فرهنگ وارشاد اسلامی تفت در پایان تصریح کرد: از برنامه های این کانون راه اندازی صندوق قرض الحسنه ، راه اندازی کتابخانه کانون ، برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف و در مکانهای مختلف و شرکت در برنامه های فرهنگی و هنری می باشد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا