فرماندار همیشه در دسترس یزد بازنشسته ، جانشین و جانشین ،جانشین او  چه کسی خواهد شد!!!


یزدفردا "مسعود میرجلیلی،خبرنگاریزدفردا  "آنگونه که شایعه شده عظیمی نیا از بچه های قدیم جبهه و جنگ و همراه همیشگی بسیجی ها  در حال پوشیدن ردای بازنشستگی بوده و فرماندار خنده رو و همیشه در دسترس یزد  باید جای خود را به شخص دیگری که احتمال قریب به یقین سیفی رییس کنونی میراث فرهنگی یزد است خواهد داد.
یک منبع آگاه امروزبه خبرنگار ما گفت  : هرچند  میراث فرهنگی کشورموافقت نکرده  و اگر موافقت میراث با این جابجائی جلب شود باید منتظر حضور  عزیزالله سیفی در اتاق شماره یک فرمانداری یزد باشیم  .
قرائن حکایت از آن دارد که یکی از گزینه های مطرح جهت جانشینی  سیفی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان ،مهران اژدر پور اسفندآبادی  رییس جوان سازمان ملی جوانان استان است  تا بار دیگر تخصصی ترین سازمان استان شاهد حضور یک جوان  باشد و به نوعی تداعی کننده حضور عماد تشکری  دبیر حزب کارگزاران سازندگی یزد در راس سازمان صنایع دستی استان در زمان اصلاحات  خواهد بود .واز جانشین احتمالی مهران اژدرپور اسفندآبادی رییس سازمان ملی جوانان استان  هنوز نامی در اخبار غیر رسمی استان منتشر نشده است .


به هر حال هر چند محمود عظیمی نیا  نیز با رسانه ها میانه چندان خوبی نداشت اما  انصاقا یکی از مدیران همیشه در دسترس بوده به گونه ای که  اگر ساعت یازده شب هم با  تلفن همراه وی تماس وی گرفتید پاسخگو بوده و جواب می شنیدید .

ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیز خدمتگزار که سی سال خدمت و پاسداری از ارزشها  را با صلابت و صداقت  به پایان رسانده و به افتخار بازنشستگی نائل آمده برای  جانشین وی و جانشین ،جانشین وهمچنین جانشین جانشین جانشین ایشان نیز آرزوی توفیق روز افزون داریم .


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا