پس از شش ماه باز هم خبرنگاران نتوانستند در استانداری یزد حضور یابند ؟!


یزدفردا "
مسعود میرجلیلی،خبرنگاریزدفردا  : امروز وزیر مسکن و شهرسازی در استان یزد بود و برنامه هایی برای سفر و بازدیدهای وی اعلام شده بود از جمله ساعت سه و نیم بعد از ظهر شرکت در کار گروه مسکن استان در محل استانداری یزد که باعث می شد بعد از شش ماه پای خبرنگاران به استانداری یزد باز شود ولی مثل اینکه دستی در کار است تا کارها پرده پوشی شود و به اطلاع مردم رسانده نشود هر چند تجربه نشان داده روزی همه این عملکرد چه خوب و چه بد بر ملا و آشکار خواهد شد .

 به هر حال ساعت یازده بود که مجددا از طرف سازمان مسکن و شهرسازی فکسی به رسانه ها زده شد و اعلام شد که بند 8 یعنی کارگروه مسکن حذف شده است .
این یعنی که بعد از شش ماه باز هم از حضور خبرنگاران در استانداری یزد جلوگیری شد. به هر دلیلی که باشد علی رغم فرمایشات مقام معظم رهبری که خطاب به دولت مردان فرمودند کارها و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانید اما متاسفانه در استان یزد بنای عده ای بر عدم اطلاع رسانی و با چراغ خاموش حرکت کردن است .
 در نهایت اینکه خبرنگار خبرگزاریهای فارس مهر و یکی از نشریات محلی استان که همراه وزیر بودند و اطلاع نداشتند در جلسه امروز شرکت کردند . محترمانه از آنها خواسته شده که جلسه را ترک کنند ؟! این در حالیست که طبق معمول خبرنگار صداوسیما حضور داشته است .
هر چند ارتباط روابط عمومی استانداری یزد با رسانه ها خوب است اما مثل اینکه قائم محمدی رییس روابط عمومی استانداری هم در این قضیه کاری از دستش بر نمی آید و رویه کلی مجموعه استانداری و شخص استاندار یزد بر این منوال است .
حد اقل در عمرکاری اینجانب با پنج استاندار و مجوعه تحت نظارتش در استان یزد کار کرده ام و آقای فلاح زاده هم یا پایان سال که خودشان فرموده اند بازنشسته می شوند یا اینکه چند ماه دیگر برکنار یا جابجا ، اما آن چیزی که از وی باقی می ماند عملکرد ثبت شده در مطبوعات و رسانه ها و اعلام و اطلاع مردم است و نه به قدرت رسیدن و ریاست عده ای از اطرافیان که در همه دوره ها بوده و خواهند بود.
 آن چیزی که می ماند اینست که نمود کارها و اقدامات جناب آقای محمدرضا فلاح زاده استاندار یزد همانی است که در بولتنهای دولتی درج شده و اطرافیان می گویند یا اینکه در بیرون نمایان گفته می شود ؟!


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا