آتش انداختن به درب بیت سومین شهید محراب به نفع چه کسی بود؟


یزدفردا :امروز در  محل برگزاری نماز جمعه یزد بیانیه ای با عنوان آتش انداختن به درب بیت سومین شهید محراب به نفع چه کسی بود؟ با امضاء علی اصغر باقری توزیع شد .
دراین بیانیه  ضمن تشریح روند اتفاقات هفت ماه گذشته به حادثه هتک حرمت به بیت سومین شهید محراب پرداخته و در این رابطه آورده است :
اما حادثه ناگواری که در بعد از ظهر جمعه 18/10/88 اتفاق افتاد و بازتاب کشوری داشت آتش زده شدن درب بیت سومین شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی (قدس سره) بود!!؟
 این اهانت یک روز قبل از اجتماع پرشور مردم قم با رهبر معظم انقلاب و بلافاصله بعد از ادعای رئيس ستاد ارتش آمريكا که نا آرامي‌ها در ايران همچنان ادامه مي‌يابد و در حالیکه مقام معظم رهبری دستور بر رعایت حفظ نظم و انضباط اجتماعی را صادر فرموده بودند و در حالیکه یکی از خواسته های تجمع عاشورائیان این بود که تا دیر نشده بعضی از خواص برائت خود را از سران فتنه به طور شفاف اعلام کنند، لذا این اتفاق تا اندازه ای غیر منتظره و عجیب بود و عجیب تر اینکه بلافاصله این حادثه بر خروجی سایتها و وبلاگهای فتنه سبز با آب و تاب فراوانی منعکس شد و رسانه ملی نیز به حسب وظیفه اطلاع رسانی نمود.
 نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی به وزرای اطلاعات، کشور و دادگستری تذکر برخورد و رسیدگی داد و قریب به اتفاق مسئولین و شخصیتها و اقشار مردمی استان نیز در موضعی شفاف این حرکت زشت را کتباً و یا با حضور در بیت سومین شهید محراب محکوم نمودند.
 انتظار می رود مسئولین امنیتی استان این حادثه را به طور جد دنبال نموده و عامل یا عوامل آن را به مردم معرفی و به اشدّ مجازات برسانند چرا که اگر در این زمینه کوتاهی شود حقوق دیگران نیز ضایع شده و امنیت خاطر مردم در تعرض به حریم خصوصی شان به طور جدّی خدشه می خورد.
جدای از اینکه سومین شهید محراب متعلق به فرد یا افراد خاصی نیست و اهانت به یادمان آن عالم ربّانی اهانت به راه و روش و سیره آن بزرگوار بود که به طور شفاف در مقابل جریان نفاق ایستادگی می نمود و جزء اولین کسانی بود که چهره کریه نفاق را بر ملا می کرد و نسبت به حرکتهای خائنانه آنان افشاگری داشت.
اگر شهید صدوقی می بود یا سیره او در این شهر و دیار دنبال می شد قبل از اینکه جریان فتنه اینگونه بتواند یارگیری و در کشور قدرت نمایی نماید آنان را رسوا و مفتضح می کرد همچنان که در برخورد با بازرگان و شریعتمداری با آن حزب خلق مسلمان و بنی صدر و منافقین و فرقه ضاله بهائیت و... جزء پیشقراولان بود و با خط کفر و نفاق هیچ مماشاتی نداشت.

لذا کسی نباید  ....خواستار بسته شدن این پرونده یا رسیدگی به آن را مشروط به رسیدگی به موضوعات دیگر کند. مسئولین باید این موضوع را مستقلاً به عنوان یک جرم عمومی که از سوی اقشار و گروههای مختلف و متفاوت محکوم شده و تذکر قانونی نماینده مجلس هم برای رسیدگی به دنبال دارد به جد دنبال نموده تا در کمترین زمان بتوانند نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.
بی شک اگر با این حرکات برخورد مناسب نشود دشمنان بیرونی و عوامل داخلی شان که در صدد بحرانی جلوه دادن کشور هستند بهترین سود را خواهند برد و اگر هزینه این کارها پایین باشد شاید عده ای فرصت طلب و منحرف ترغیب شوند تا در جهت منافع دشمن کار کنند تا بهانه و راه پایی را به خیال خام خود برای کفار باز نمایند.
نکته ای هم باید به فتنه گران یاد آوری شود که در پی این حادثه انگشت اشاره خود را به سمت نیروهای ولایی دراز کردند.
 فتنه گران تا به حال نشان دادند که خود به اینگونه اعمال نزدیک ترند. ولایتمداران واقعی کلام ولیّ فقیه را کلامی الهی می دانند و هنگامی که معظم له دستور به رعایت نظم ودوری از هر گونه اقدام خودسرانه می دهند در عین اینکه با شور انقلابی در صحنه حاضرند، این آیه شریفه قرآن در ذهنشان متبادر می شود:« قالوا سمعنا و اطعنا». والسلام علیکم و رحمة ا...




یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا